Aurinko on paistanu tänään ja erityisesti se on tänään lämmittäny tätä elämäni risukasaa :D

Ihan enste on hehkutettava, kuinka töis oli tänään palio mukavampi päivä ku muuten tällä viikolla! Välttelin puhumista tälle muuan Naarassudelle (anteeks vaan kaikki sudet tästä kommentista), en eres huomenta toivottanu ja koitin olla skarppina etten kämmäilisi. Lisäks iltavuorolaaset tuli tänään ylitöitten tähäre jo kolome tuntia aikasemmin töihin ni ei tarttenu kärvistellä Hapankaalinaaman (anteekspyyntö myös kaikilta hapankaaliilta) kans puolta päivää kaharen! Kommunikointi jäi siis niin minimiin, ettei mun ottaan kasvanu yhtää kyrpää koko päivänä!

Päivän aikana kustiposki oli tuonu viimeen mun veroilimotuslaput ja oli silimät plopsahtaa päästä ku tajusin, että saan päälle 900 eskoo veronpalautusta! Sitä mä sanoosin jo lottovoitoksi :)

Seuraava mukava uutinen oli se, että soitin sinne yhtehen kasvihuonefirmahan (se mistä lupasivat soitella mulle takasi mutteivät soittanu) ja sieltä luvattihin mulle pariksi viikoksi hommia toukokuun 6. päivä alakaen :D Palakasta en ruvennu mitää kyselehen, se on ihan sama niin kauvan kunhan ei itte tartte alakaa maksaa siitä että saa käyrä töis. Epäälen että pesulasta saisin paremmin pätäkkää mutta epäälen sitäki, ettei porukoilla asues mee palioo rahaa ruokahan ;)

Miten mä muutenki uskaltaasin väittää, että jos ny ei koko sitä paria viikkoo ihan kaatamalla sara ni mä en mitenkää liikaa vietä aikaani tuvas mätänemäs, vaan mätänen mieluummin ulukosalla :)

Hilipatipippaa mä oon ny niin hyvällä tuulella ettei eres nukkuhun huvittasi mennä :D Tekosyy tietysti sekin.