Olin josain talos Ramin kans. Istuskeltiin kyseisen talon olohuoneen lattialla ja "leikittiin" jollain Kinder-munasta taikka muropaketista saaruilla muoviukkeleilla. Ne ukkelit oli vissiin ennemmin muropaketista, kun ne oli semmosia Riks, Raks ja Poks -ukkoja. Niitä oli kolome eri sarjaa, jokasta ukkoo oli kolome erimoista.

Mä lajittelin niitä ukkeleita omiksi ryhymikseen siihen lattialle ja sitte otin käteheni yhyren niistä. Yhtäkkiä se ukkeli oliki joku leikkiauto, misä oli valtavan pitkä joka peräkärry tai semmonen luiska, minkä päällä kuljetetaan pikkuautoja.

Jone Nikula istuskeli samas huonees lattialla ja nojas seinään. Mä menin sen sylihin ja rupesin pussaileen sitä kaulasta. Rami oli kyllä siinä meleki vieres muttei se välittäny mitää. No sitte mä ripustin sen leikkiauton luiskan mun ja Jonen päälle katoksi (joo, yhtäkkiä leikkiauton luiska siis venähti huoneen kokoseksi katokseksi) ettei Rami näkisi, ku mä lääpin Jonee.

Sitte se huone muuttu asuntoautoks, joka tosin oli meleki oikian kämpän kokonen ja sitte Jone meni suihkuun. Mä aattelin, että hyvä kun se meni suihkuun läträähän ni Rami luulee, että mä oon nukkumas ja Jone suihkus. Mulla ittelläni oli ihan muut asiat mieles. Joutesani kattelin asuntoauton ikkunasta vaihtuvia maisemia, auto oli siis liikkeellä ja me oltiin matkalla jonnekki, en tiä vaan mihkä.

Jone tuli suihkusta ja sitte me läsährettiin lattialle jonku patjan päälle maate ja ruvettiin pussaileen. Sitte just ku oltiin siirtymäs "itte asiaan" ni Jone ärähti mulle, että mä suutelin sitä jotenki väärin eikä se tykänny siitä. Mä ihan hätäännyin, että mitä mä ny muka niin väärin tein ja Jone selitti, että mun huulet tuntu jotenki löysiltä! Sitte se käski mun imee m**aa mieluummin... Mutta mä olin vain ihan ihmetyksis, että mitenkä mä muka pussaan niin huonosti ja että oonkohan mä aina ollu sitte yhtä huono pussaahan!

Nousin ylähä lattiasta ja kattoin peilistä huuliani, tökin niitä sormillani ja vääntelin muutenki siinä naamaani. Sitte mä rauhotuin ja aattelin mennä hoitaan homman loppuun Jonen kans, mutta ku mä käännyin peilin tyköö pois, Jonee ei näkyny koko huonees! Käännyin takasi peilin ääreen ja ihimettelin, että olinko mä kuvitellu koko jutun? Sitte mä aattelin, että jos koko homma oliki kuvittelua, ni jos mä oikein kovin yrittäisin, saisinko mä kuvittelemalla Jonen takasi sinne huoneeseen? Mä pistin silmät kii ja koitin keskittyä, mutta ku avasin ne, Jonee ei erelleenkää näkyny. Mä olin tosi pettyny ja katkera, että mun vääränmoinen pusu oli pilannu koko homman.