Äkkiä on tämäki viikko vierähtäny ja mitä tänki aikana on tapahtunu? No ei mitää!

Hääkutsut sitte tosiaan on päässy perille ja ihimiset on ilimottautunu niin raivoisaa tahtia, että pitäs varmaan ostaa toinen puhelin mihkä ne kaikki puhelut ja tekstiviestit mahtuis... No joopa joo jopa 4 pariskuntaa on ilimottautunu vasta ja viitisenkymmentä kutsua viä orottaa, että joka reakois niihin... Turha tietty viä tuskailla ku on elokuun loppupuolelle aikaa ilimottautua, mutta arvatenki suurin osa jättää senki taas viime tinkaan. Mä ku oon vaan niin malttamatoon, ku järjestelyt on lähinnä semmosia juttuja vaille, mitä ei voi hoitaa ennenku tietää kekkä on häihin tulos. Niinpä olis kiva tietää osallistujamäärä mieluiten vaikka viikon sisällä ku on kutsut postittanu :D

Näin jo yks yö unta että oli mun ja Ramin häät ja se oli taas tämmösiä katastrofiunia, misä joku tuleva tapahtuma menee niin päin vittua ku vaan mennä voi :P Mä en viä ainakaa näin valaveilla olles oo kauhiasti ressannu häistä mut pikkuhiliaa vissiin alaan ressata unisani. Mitähän kauhupainajaisia mä viä kerkiän nähärä kaharen kuukauren aikana?! Senki takia mä haluan kaikki järjestelyt hoitaa aijoos että se ressi pysyis vain tua unimailman puolella.

Kohta mä ilosesti suhahran pyörällä Ramin porukoitten kämpälle ja sieltä sitte kiepastaan omalle kämpälle, misä pakatahan viikonloppuvermeet kassihin ja sitte körötellään Lohojalle! Mennään sinne Jenni- ja Janne-serkkuja sekä niitten syrämmen valittuja moriestaan kyseisten serkkujen entiseen kotohon. Tarkotus olis grillailla, saunoo ja käyrä kylillä pyörähtämäs myös. Mukavaa lämmintä ilimaaki olis luvas, eli ennakkoasetelmat on ainaki kohorillaan :)