Oon joskus kuullu uskomuksen, että jos näkee kolomena peräkkääsenä yönä samaa unta, niin sitte se uni toteutuu.

Mä oon ny jo kahtena yönä putkeen nähäny unta meirän häistä, tai oikeestaan häitten jäläkeisestä päivästä. Molemmis unis oon ihimetelly, kun ei mulla oo krapulaa ja sitte oon ollu tyytyväinen, ku juhulat oli onnistunu. Jos mä viä ens yönä näen samantyyppisen unen, ni pitäskö sitte uskoo, että ne unet käy toteen ja pippalot menee putkeen - eikä tuu eres krapulaa?

Ihimettelen kyllä suuresti, että mitenkä mä voin nähärä jostaki tulevasta tapahtumasta unia, misä kaikki on menny niinku pitääki, ku normaalisti mä näen kaikesta semmosia unia, mihinä kaikki menee alakaa päälle päin vittua. Ja sitte kun kyseinen tapahtuma koittaa oikeesti, ei mitää katastrofia tapahrukkaa. Eli pitääkö nytki luottaa käänteiseen ajatteluun, eli kerranki ku näkee luottavaisia unia ni totuus tulee oleen vallan toinen? Eli kaikki menee pieleen ja sunnuntaina enste pelekää että lähtee henki ja sitte kun se peleko laantuu, ni alakaa peljätä ettei henki lähärekkää?

No joo, uskokoot enneuniin ken tahtoo. ”Vaikka miljoona ihmistä narrattaisiin uskomaan humpuukiin, se on silti humpuukia". En tiä kuka nuon on sanonu, mutta tuo lausahrus pätee myös tähän kohtaan. Mä uskon vaan siihen, että mä en sen takia oo nähäny mitää hääpainajaisia viime päivinä, tai siis öinä, ku mä en oo viä saanu kehitettyä kovin pahaa hääressiä :) Eileen kaaso ja bestman oli meillä käymäs ja saatiin ihan mukavasti suunniteltua pippalopäivän ohojelmaa ja siitä jäi semmonen olo, että ehkä niistä häistä viä kehkeytyy ihan kelevolliset kemut.

Mut se unista, täytyy kehittää jotaki muuta ajateltavaa viimesen työpäivän ratoksi ettei vahingos nukahra ajatuksiinsa :P