Kai se vähä niinki on, että koskaa ei oo oikeen hyvä, tai meinaan että aina vois olla paremminki. Sillon ku oon ollu päivät töis, on välillä vituttanu ku ehtoosiin jää niin vähä aikaa ja senki ajan on yleensä meleko väsyksis, ni ei jaksa teherä mitää järkevää enää töitten päälle. Nyt taas kun aikaa olis kyllä, ni siltiki vituttaa, kun sitä on suorastaan liikaa.

Ai että mitenkä aikaa voi olla liikaa? Nythän vois kaikes rauhas teherä kaikkia semmosia juttuja mihkä ei työpäivän päätteeksi riittäsi virtaa! Vois  esimerkiks siivota kämpän perusteellisesti vaikka joka viikko ja teherä kaikenmoisia muitaki rästiin jääneita pikkuhommia! Ai ei vai - ooks joku laiska paska, et viitti teherä mitää muutaku valittaa? Menisit töihin, kyllä töitä aina löytyy jos viittii hakia, ainahan pääsee vaikka puhelinmyyjäksi!

Sori vaan, mutta mulle ei kyllä riitä elämänsisällöks se, että leikin jotain saatanan sisäkköö kaiket päivät ku inhoon kaikenmoista siivoomista muutenki. Ja kun sitä aikansa tylsistyy, ni entistä huonommin saa ittestänsä mitää irti. No, ittestähän se on kiinni että antaako ittensä vaipua työttömyyshorrokseen vai ei, mut haluaisin kyllä tavata sen (lapsettoman) tyypin, joka keksii loputtomasti kivaa tekemistä ittellensä työn puuttees eikä harmittele ollenkaa sitä, että meinais pitkästyä! Etenki, ku tekemisiä kummasti rajottaa se, ettei oo mitenkää liikaa rahaa. Mun tyhyjäntoimituksen määrä on ainaki suoraan verrannollinen niihin olemattomiin työttömyysalmuihin, mitä mä saan :D

Ja sori vaan taas, mut mua ei tosiaan kiinnosta teherä ihan mitä tahansa paskaa muutaman lisäpennin tähäre. On muutama semmonen ala, mihkä mä en rupia ellei kirveellä pakoteta: 1) Puhelinmyynti tai mikä tahansa muu ihimisten kiusaaminen ja humpuukin tyrkyttäminen (myös kaduilla tapahtuva paperisaastan jakaminen ja ihmisten värvääminen lasketaan tähän), koska en halua ruveta semmoseksi tyypiksi, mitä ittekki vihaan. 2) Siivoominen. Se on niin vituttavaa puuhaa ja sitä joutuu tekeen kotonaki. Jos siivoisin työkseni, ni ei varmaan huvittaisi teherä sitä enää kotona senkää vertaa mitä muuten puoliväkisin vaivautuu tekehen! 3) Työskentely myyjänä grillillä. Turus kasvaa Hesburgereita ku sieniä sateella, mut aika vahvoilla aineilla sais mut huumata ennenku suostuisin sinne, tai millekkää muulle grillille tiskin taa! Ei kai se muuten niinkää, mutta mua ei pätkääkää innostaisi palavella yökauret jotaki känniörvelöitä, jotka olis valamiita vaikka tappahan jonku kuppasen hodarin tähäre. Ja sitte viä kohta 4) kyllä mä haluaisin löytää enssijasesti työtä siltä alalta, mitä varte mä opiskelin niska limas ja mielenterveyteni kaupalla.

Eli arvata saattaa, että maanantain "työ"haastattelu ei poikinu mitää - viä ainakaa. Se haistattelu oli oikeestaan enempi taustatietojen kartotusta sitä vuokrafirmaa varte, ja varsinainen työhaastattelu tapahtuu sitte sen työtä tarjoovan firman tilois. Oon täs ny sitte orotellu, josko sinne tulis kutsua täs joku päivä, mut pelekään (lue = arvaan) jo etukäteen ettei siitä mitää tuu kumminkaa, ku sain semmosen käsityksen että haastattelus pitäs osata solokata myös englantia. Mä en oo ainakaa lukion jäläkeen puhunu mitää muutaku suomia, ni voitte uskoo että on englannin puhekyky pikkasen jääs.

Plaah. Meinasin mennä kaupungille käymäs tänään, mut tietenki sataa vettä eikä mulla olis oikeestaan eres rahaa mennä ostaan mitää mitä mä suunnittelin. Tairan jäärä kotio märehtiin taas ja katotaan, saanko järjestettyä samanmoisen itkukohtauksen ku maanantaiehtoona.

Onneks Rami vääntäytyy töihin jo puoli kuureksi että se pääsis töistä varttin yli yks. Sitte kun se tulee kotio ni se syö ja menee nukkuhun. Sitte mulle on siitä seuraa noin neljäksi tunniksi ja yhyreksän mais Ramin täytyy mennä taas maate, että se jaksaas mennä puoli kuureksi töihin. Joo, kyllä se päivä vaan tuntuu ihimeen pitkältä ku pääsee töistä ajois!