Olin josaki hotellis tai sen tapases reissulla. Samaan aikaan siä oli hirveesti kaikkia tuttuja, porukat ja muita sukulaisia, sekä sitte kavereita niin Turusta ku Isojoeltaki. Oltiin siis porukalla ikäänku juhulimas jotaki, tosin en muista että mitä.

Siä hotellis oli myös iso esiintymislava, josa järjestettiin ohojelmaa. Muun muas se tanhuryhymä mihkä mä kuulun, esiinty siä ja sitte oli jotaki näytelmiä, jois mäki esiinnyin mun kaverien kans.

Josain välis olin mun kaason kans pelleilemäs siä lavalla, meillä oli jokku ylilyhkäset mekot päällä ja jokku törkeen väriset pitkät sukat ja me muka tanssittiin jotain siä lavalla. Me nosteltiin niin jalakojamme että pikkuhousut vilikku ja samalla joku kaveri otti meistä valokuvia! Kaaso oli kaikenlisäks viimesillään raskaana ja ihimettelin, että se viä taipu tommosiin juttuihin ison mahansa kans.

Sitte tän mun kaverin täyty lähtiä synnyttään ja se häipy sieltä hotellista. Samalla mäki tajusin olevani raskaana ja yhtäkkiä mäki olin mukamas synnyttäny muksun. Mulla oli jalaas vaaliansiniset farkut ja mä esittelin äitille, että nynne farkut mahtuu taas mulle hyvin jalakaan kun sain lapsen eikä mulla oo enää semmosta isoo mahaa. Samalla mä muutenki kummastelin, että kun en ollu yhtää jääny normaalia läskimmäksi vaikka olin just ollu raskaana. Mä myös kertoilin äitille ja joillekki sen tutuille, etten ollu hankkinu lainkaa äitiysvaatteita, että olin ihan hyvin pärjänny tavallisilla ja ny oli hyvä olla ku ei housut enää kiristäny vattasta :D

En ollu nähäny sitä mun lasta ollenkaa, sitä pirettiin josain sairaalas ja mä saisin hakia sen vasta parin päivän päästä. Haahuilin ympäri sitä hotellia ja sen pihamaita, misä ihimisiä grillaili ja ryyppäs. Mä koitin ettiä jotaki seuraa ittelleni, mutta kaikki muut näytti olevan niin tiiviisti jakaantuneina valamiisiin kaveriseurueisiin, etten viittiny tuppautua niihin sekahan.

Menin hotelliin ja olin varma, et mulla on hiivatulehrus. Harmittelin sitä, et miks ny just ku oon reissus. Onneks mulla oli jemmas lääkettä siihen. Menin jollekki kaapille, misä oli iso rasia ja siinä oli kolome lokeroo, yhyres oli äitin, yhyres mun veljen ja yhyres mun omia tabletteja. Mä en vaan tienny, mikä niistä mun omista napeistä toimis siihen hiivaan. Otin siitä kaikista isoimman tabletin ku olin melko varma, et se olis oikee lääke.

Pakkailin vaatteitani huonees laukkuun, koska ne mun retut oli levällään pitkin huonetta. Sitte kirjauruin netis Messengeriin ja rupesin meseileen yhyren vanhan kaverini Piian kans. Se oli ollu siä hotellilla käymäs aiemmin ja ottanu kuvia sieltä esiintymislavalta. Se lähetti mulle niitä kuvia netin kautte ja siä oli muun muas semmonen kuva, misä mä ja kaaso "tanssittiin" ja meidän alushousut loisti siinä kuvas kauvas... Muutenki musta oli siä ihan omituisia kuvia misä mä remusin siä lavalla omituisis kuteis ja meikeis.

Aina välillä mietin sitä mun lasta ja tajusin, etten mä eres tienny oliko se tyttö vai poika! No, mä pääsisin piakkoin näkehen sen, jahka sen ei enää tarttisi olla sairaalas.