Huomaa vissiin, ettei mun nk. elämäs oikeen mitää tapahru ku pitää hakia nettipäiväkirjaanki kiriotuksen aiheet niinki mielenkiintosesta lähteestä ku vessasta! Tai tarkemmin ottaen vessapaperista. No, ehkä se kertoo siitä että mun päivästä kuluu tätä nykyä vessanpöntöllä istumiseen karkeesti arvioiren ehkä puolet, niin kyllä siinä ehtii teherä tuttavuutta paskapaperinki kans aika hyvin.

Mun omat suosikit on semmoset Serlan hyyskäpaperit, mihinä on paketin kyljes joko pöllön taikka oravan kuva. Tiä vaikka olis sama paperi, mutta vaan elukankuva vaihtunu josain välis. Se on semmosta hyvää kamaa, kestää vaikka minkämoisen riepotuksen ja toimii niinku vessapaperin kuuluuki.

Sen sijaan yks paperimerkki on, mitä mä inhoon yli kaiken! Nimittäin semmonen ku Lambi! Siis mä en tiä mitää niin paskaa paskapaperia enkä voi käsittää, kuinka joku semmosta höttöpaperia ilikiää eres käyttää puonsa pyhkimiseen! Onhan se kyllä pehemosta paperia, ei siinä mitää, mutta se paperi hajoo heti ihan atomeiksi kun sen lähellä vaan lausuuki sanan PERSE ni eihän sillä oo mitää virkaa! Sormet menee paperitollon läpi ku tyhyjää vaan ja toimituksen jäläkeen hanuri on täynnä paperisilippua, jee tosi ihanaa!

On joku tuon paperin puolestapuhuja sanonu, että tykkää tosta just sen takia ku se on pehemosta eikä mitää "hiekkapaperia", mut mun mielestä vessapaperin käytön idea on, että sillä siivotaan pepa puhtaaksi, eikä korvata omia tuotoksia millää paperimassalla.

Muutenki ku pinna on huomattavan kireellä ollu muutamia päiviä (vai olikohan se viikkoja?) ni teki mieli repiä peli-, tai siis äitiyshousut ku huomasin torstaiehtoona, että porukoitten tykönä vessa oli varusteltu sillä saatanan lammaspaperilla! Aaargh!

Perjantaina olin varma, että olisin pystyny vaikuttaan asioitten kulukuun, ku käytiin Tuuris shoppailemas porukoitten kans ja äiti muistutti, että kaupasta pitää muistaa tuora vessapaperia. Jessss! Päätin huolehtia, että mä olisin se joka käy sen paperipaketin valittemas ja ottaisin tilalle jotaki muuta kun sitä ajatuksen voimalla rispaantuvaa jätepaperia. Mut ei se ollukkaa ihan niin yksinkertasta... Oli meinaan niin uskomattoman paska TUURI, ettei siinä kaupas mistä sitä paperia hajeskeltiin, ollu tarjolla mitää muutaku sitä vitun Lambia!!! Eiiiiiih... Nymmä oon sitte saanu hajota sen paperin kans kilipaa tää porukoilla, etenki ku rautatablettien voimasta maha toimii / ei toimi / toimii / ei toimi...

Joo, mut kai täytyy tää paska(paperi)n jauhaminen lopettaa ennenku karkotan tästä plokista viimesenki lukijan (eli itteni?)