Haaste numero 1: Mä oon saanu uuren työn! Mä oon tänään vaihtanu vuorotteluvapaasijaisesta äitiyslomasijaiseksi. Toki tää vaihto on tapahtunu ny vasta lähinnä paperilla, ku käytännös mä alotin tänään perehryttään uutta henkilöö, joka jatkaa tätä mun ekaa hommaa sitte, ku mä oon käytännös valamis hyppäähän uusiin saappaisiin. Fyysisesti siis mun ei tartte siirtyä ku viereiseen työhuoneeseen, ku tää uus työ on niinku pitkälti samois ympyröis tapahtuvaa mitä tää ekaki. Lähiviikot tulee siis varmaan olehen melekosta härdelliä ku pitäs opettaa uutta työntekijää ja opetella ittekki uuret tehtävät, ja samalla pitää vanahatki hommat rasas niin kauvan että uus pärjää omin nokkinensa!

Nollaus numero 1: Lähären tulevaksi viikonlopuksi Turkulaasten likkakaverieni kans porukoitten mökille. Saunotaan, retkotetaan paljus ja juoraan kaljaa. 

Haaste ja nollaus numero 2: Mökkireissun jäläkeen alotan neljän viikon CellRESET-kuurin! No joo, mä en oo hurahtanu mihkää maailmoja mullistavaan ravinto-oppiin mut jonkulainen kehon puhuristus noin niinku ajatuksena tuntuu ihan kiinnostavalle. En tavottele mitää uskomatonta painonpurotusta, vaikken toki paa pahakseni jos muutama kesäpöhökilo tippuu pois mut musta on vaan mielenkiintosta koittaa, muuttuuko olo oikeesti yhtää freesimmäks ja haluan myös haastaa itteni olehen vaihteeksi syömättä ku pieni sika. Kesällä on kyllä herkut uponnu ja kumminki ennenku huomaakaa ni on jo joulu, ni siinä välis on hyvä vähä tauottaa taikka mulla on äkkiä taas joku vararengas vyötääsillä.

Mä pyysin äijää ottahan musta muutaman kuvan mihinä oon bikinit päällä mut mä näytin niin karseelle naamasta, mahasta, reisistä, puosta ja jokapaikasta että en mä ny saatana keherannu tänne mitää uikkarikuvaa ittestäni pistää. 

Mutta nyt maate. Pienenä bonushaasteena mulla on koittaa nukkua enemmän. Ei oikeen riitä se ku arkisin vetää 6 tunnin yöunilla ja viikonloppusin ehkä vähä enemmän, paitsi jos sattuu olehen jokku kekkerit, ja niitä kekkeriäki on täs ny ollu jonku verran.