Vähä "unisis" merkeis on tää viikko alakanu, ainaki jos nuista tän viikon kiriotuksista päättelee ;) Hurjimmat tapahtumat varmaan tällä viikolla osuuki yöunihin, ku olin eilen iltavuoros siä pesulas ja meen ke, to ja pe iltahan kans. Tää päivä oli täs välis vapaata.

Tän päivän alakuperänen suunnitelma oli se, että ku Rami tulee töistä, viimeistellään mun alottama akvaarionsiivo, syörään ja mennähän käymäs Osuuspankis juttelemas vähä tulevista asuntolaina-asioosta. Sitte haaveelin, että olsin käyny samalla yhyres rettukaupas ja sitte oltas käyty korukaupas kattelemas mulle synttärilahajaa ja sitte lopuksi ruokakauppahan. No siä perkeleen pankis iski niin kauhia väsy, että täyty turvautua B-suunnitelmahan ja mentiin pankista suoraa ruokakauppahan... Se potentiaalisista shoppailuusta siis.

Sitte oon täs koittanu teherä vähä laajempaa B-suunnitelmaa ens kuun varalle. Rami ku on lomautettuna vapusta alakaen ni äiteen kans keksittiin pyhänä, että jos mä koittasin kattella Isojoen suunnilta jotaki hommia ens kuuksi ni sitte mäki voisin hyvällä omatunnolla tulla Isojoelle heiluhun toukokuuksi! Oon soitellu kolomeen kasvihuonefirmahan, mutta ei ny oo viä luvattu niistä oikeen juuta eikä jaata. Tai no yhyres osattihin heti sanoo, että kiitos, mutta ei kiitos :P Yhyres käskettiin soitella uuresta parin viikon päästä ja yhyrestä luvattiin soittaa mulle takasi viä tänään, mut ei oo viä kuulunu mitää... Eli huikeeta jännitystä luvas.

Jos ei porukoitten lähistöltä löyry ny yhtäkkiä yhyreksi kuuksi mitää hommaa, ni sitte pysyttelen A-pläänis ja elän siinä toivos, että pesulas riittäs vuoroja... tai sitte mä toivon, että ei riittäsi, ni voisin mennä porukoitten työ iliman, että menettäsin vähiä tienaamismaharollisuuksiani.

Plääh, ei jaksa eres ajatella nuin kauvas... kun ny pääsis ensin tän viikon loppuhun. Tai eres viikonloppuhun ;) Lauvantaiksi olis tieros vähä "ulukoilua" parin tanhukaverin kans!

Mutta minkä helevetin takia mua väsyttää näin kauhiasti? Ilimaki olis aika otollinen vaikka pikku kävelylle mutta tekis mieli antaa silimien lurpsahtaa kii ja aukasta ne joskus seuraavan vuo(rokau)den puolella...