No niin ny olis pakattu kamppehet viikonloppua vaste. Kaivoin kaapista mustan pleiserin, mitä en oo monehen vuotehen käyttäny misää. Pelekäsin, että se muistuttaa lähinnä telttaa, mutta sitte muistin, että se pleiseri onki hommattu melekeen 10 vuotta sitte eikä esim. 4 vuotta sitte ku olin vähä nykyystä tuhurimmas kuosis :D

Aikani mietiin, otanko mukahan mustat housut vai mustan puolihameen, mutta edes hametta sovittamatta pääryyn housuuhin. Siä kirkos on kumminki niin saatanan kylymä etten mä halua siä muun surkeuren lisäksi viä palella! Hienosti on kylä aiva eri sävyset mun hautajaisasuni ylä- ja alaosa, mutta jos sen takia menee jonku hautajaistunnelma pilalle ni antaa mennä vaan! Hautajaistunnelma, hahhah! Mitäs vittua se on?

Sitä paitsi mä vähä luulen, ettei siä kukaa juuri kerkiä syynäähän, mitä kelläki on päällänsä. Eräs hyvinki eläväinen tyyppi varmasti varastaa show'n eikä kukaa ehtisi eres huomaahan, vaikka mä menisin sinne monttubileisiin sateenkaaren värinen puolijoukkueteltta päällä!

Erellä mainitun tyypin ansiosta hautajaisvalmistelut on sujunu suht kireis tunnelmis. No kaippa se on tarkottavinaan hyvää ja olevinansa avuksi, mutta pitääs ymmärtää olla vähä hienotunteinenki tämmöses tilantees eikä huseerata ja häslätä niinku mailman pyöriminen olis vain sen oman hyperaktiivisuuren ansioo! Aargh... on se kiva toisaalta et on joku mihin kanavoida nää yleisesti hautajaisiin liittyvät aharistukset...

No niin Anne lasketaanpa rauhas milioonaan välillä. 1, 2.. milioona! Parin tunnin päästä Jaakko tulee hakehen mut ja sitte menoks. Rami saa jäärä viettähän Turkuun laatuaikaa kissojen kans :D Nuo pienet karvaperseiset hyväkkäät on tänään nukkunu tyytyväisinä koko aamupäivän. Mä lähärin klo 8 jäläkeen käymäs Raision tehtailla allekiriottamas kesätyösopimuksen ja ku tulin klo 11 takasi, kissat ei ollu hievahtanukkaa siinä välis. Mut mä tiän millä mä saan Kessun ainaki hetkeks ylähä ja siirtyyn sängyn alle muriottaan. Mä annan sille taas 2,5 milliä lohiöljyä :D