Viikonvaihre on menny vaihteeks ihan rauhallisesti. Perjantaiehtoo meni Wiitä pelailles :D Äijä jo paino nukkuhun ku mä jäin viä olkkariin rähjäähän rallipelin kans, ku olin vakaasti päättäny päästä läpi viä yhyren radan... ja viä yhyren... ja viä yks, ennen nukkumaanmenoo.

Lauvantaiaamusta alako viiden tunnin tanssihariotukset! Vähä jo valamiiksi aharisti, että tuleeko siitä touhusta ikänä loppua, mutta se viistuntinen kulu lopulta ihimeen nopiaa. Ehtoosti tuli yks kaveripariskunta käymähän. Poijat askarteli Wiin kimpus sillä aikaa ku me ämmät askarreltiin mulle hiuskoriste häitä varte :) Ja ku häät tuli muutenki mainittua, ni mainittenpa viä, että tää pariskunta toimittaa bestmanin ja kaason virkoja meirän tulevis häis. Sitte lopuuksi pelailtiin Wiitä porukalla. Mä otin turpiini niin keilailus ku golffiski. Ei oo urheilu mua varte, ei eres virtuaalisena.


Tänään katteltiin ikkunasta harmaata taivasta ja pähkäältiin, olisko keli sopiva ulukoiluun. Sitte Rami heitti ilmoille eherotuksen, että jos käytääs Paraisilla koittamas kalaonnee ja sinne sitte suunnistettiin. Mentiin Mustfinnin uimarannan liepeille, mihinä Rami ulukoilutti virveliä ja mä tasapainoilin rantakivikos ja räpsin vähä valokuvia.

Jumalatoon haahkaparvi piti meteliä siinä kalapaikan lähillä. Väliin kuulu jotain matalaa protkotusta ja sitte kovaa "uuu uuu" -ujellusta, ku haahkauroot kisas sikälääsen ankdammenin vosuusta. Mä tulukkasin Ramille, että siä poikamieshaahkat keskustelee menneestä viikonlopusta. Ensin ne kähisee matalasti: "Kävikkö baaris?" Sitte toinen vastaa: "Juu, juu!" Ja tarina jatkuu: "No saikko naista?" "Juu, juu!"

Kaikkee lapsellista sitä mielesänsä kehittelee, kun ei oo muutakaa tekemistä ;) Ei muute saatu kalaa.

Lapsellisista mielenliikkeistä tuli mieleen, että ny mulla on kolomen työpäivän verran aikaa ripustaa aivojani narikkaan. Meen meinaan sinne pesulahan taas hommiin ma-ke. Torstaina mä muun muas huvitin itteeni silleen, että luin työhaalarien rintamuksis olevista nimilapuusta nimet ja kuvittelin mielesäni, minkä ikänen ja näkönen kyseisen nimen omaava henkilö mahtaa olla :D Sitte viä suurempi hupi oli semmosis vaatteis, minkä sisäpuolella oli lapus lyhenne, joka koostu vaatteen käyttäjän etu- ja sukunimen kolomesta ekasta kiriaammesta. Luin niitä lyhenteitä ja mietin, mistä nimistä ne oli pätkäästy. Paras lyhenne oli risrei, ja siitähän hoksasin, että Nalle Puhin frendi Risto Reipashan on jättäny työkamppehensa pyykättäväksi!

Pitkästä aikaa joutuu heräähän hävyttömän aikasin aamulla, ku nuo työvuorot sattuu olehen aamuvuoroo (onneksi). Pitää meinaan olla työmaalla jo kuurelta! Ei siinä aamuheräämises mitää vaikiaa oo silleen, mutta ku vaan sais mentyä maate tarpeeksi aikasin.