Tällä kertaa oon miettiny sitä, että ketähän näitä mun jaarituksia mahtaa käyrä lukemas? Kävijälaskuri kyllä raksuttaa tasasen rauhallista tahtia mutta varmaan puolet lukemasta on kertyny siitä kummä itte käyn tänne kiriottelemas :D

Tiän ehkä pari kolome henkee kekkä on maininnu käyvänsä / käyneensä tää kuikkimas. Se olis mielenkiintosta tietää, onko tänne joskus eksyny joku sellaanenki joka ei mua tunne ollenkaa, ja mitä kautta on sitte tänne sattunukki päätyhyn.

Oon pistäny tän blog... siis nettipäiväkirjan osootteen näkyviin parilla keskustelufoorumilla ja sitte se näkyy kans mun Naamakirjasivulla ja kyllä mua vähä kiinnostas, että mistä kautte tänne on kukaki löynny :)

Mun täytyy myöntää että itte oon vähä laiska lukehen toisten blogeja. Kyllä joillaki keskustelupalstoolla näkyy osootteita niihin ja joskus saatan käyrä pistäytymäs, mutta tarttis joskus saara aikaan että laittaas niitä linkkiä johki ylähä ni tulis helepommin seurattua :) Sitte taas oikeen läheisistä kaveriista en tiä ketää kuka kiriottelis nettihin kuulumisistansa. Niin että saa mainostaa omaa blogiansa mulle jos haluaa!

Jos tehtääs kuulkaa niin, että jätätte eres joskus harvakseltansa jonku puumerkin ku ootte käyny lujeskelemas tätä ja jos teillä on omia blogia ni jättäkää osoote tänne ni mä lupaan käyrä sitte kattelemas kans!