Heinäkuu on kohta ohitte ja kaks kolomannesta mun kesätöistä on kohta työskennelty. Heinäkuu mun puolesta joutaaki jo romukoppaan, enste ku oli niin vitun sateista ja kylymää että meni hermot ni ny on sitte niin julumetun kuumaa ollu muutaman päivän että hermot menee viä enempi. Taisin joskus aiemmin rutkuttaa, kuinka typerää on säästä rutkuttaminen mutta mä ny oikeestaan manasin heinäkuuta enkä säätä ;)

Elokuu on mun mielestä ehkä parasta, mitä Suomen kesä voi ihimiselle antaa. Mä en ymmärrä, kuinka joku hullu voi lomailla vaikkapa kesäkuus ku kesän paras osuus on vasta tulos kaharen kuukauren päästä! Huvinsa kullaki tietysti, mutta elokuus mä erityisesti orotan että pääsee sienestään ja marjastaan, eli nauttihin luonnosta parhaimmillaan.

Se on mun mielestä aika huolestuttavaa, että monet on niin vitun paukapäitä, ettei ne tiä mitä eroo on kuusella ja männyllä. Emmä ny sano että kaikkien pitäs olla jotain biolookia, mutta jos ajatusmaailma alakaa olla semmosta, että "mitä virkaa on maajusseilla ku ruokaahan saa kaupastaki?" ni voi hyvää päivää.

No ettei menisi purnaamiseksi, ni viime viikonlopusta ainakaa ei voi sanoo mitää huonoo :) Perjantaina kävästiin tutustumas Lohjan baarikulttuuriin ja nuo miehenpuolikkaat tutustu siihen viä vähä perusteellisemmin ku mä ja Jenni. Lauvantaina kävästiin kauppareissun yhteyres terassilla yksillä, mutta kaupas käynnin jäläkeen viihryttiin tiiviisti siinä serkkujen kotomaisemis. Siihen tuli viä muutama kaiffari messiin ja sitte saunottiin ja grillattiin. Semmosta hauskaa, ja sitte eileen tultiinki takasi Turkuun.

Majaillaan varmaan viä tääki viikko Ramin porukoilla. Viikonlopuks siirrytään kissojen kans kämpille, ku DBTL lähestyy ja meinataan olla ihan Turgguses koko viikonvaihre. Jos kelit sallii, mennään arvatenki läheiseen puistoon vetelehtiin ja josain vaihees käyrään keskustan menoja ihmettelemäs. Kertaakaa en oo viä DBTL:n aikaan käyny mitää siä esiintyviä bändejä kattomas, enkä taira mennä tälläkää kertaa :D Mulle piisaa se kaupungilla hengailu ja se tunnelma, ku jokirannan pyttipannukojut tupruttaa festareiden hajua ilmoille, musa kajahtelee jostain kauvempaa ja ihimisiä on runsain mitoin liikkeellä. Ja jos vaan viä on eres muutamaki kaveri mukana, ni aina paree.

Jos viikonlopuks on tiedos taas mukavaa meininkiä, ni ilimeisesti se on liikaa vaarittu että viikko alakais yhtä mukavis fiiliksis. Unohrin ensinnäki ottaa puhelimen mukaan töihin (voi kauhia, jäänkähän mä ny henkiinkää) ja sitte mun piti ottaa kotoo vähä evästäki tänne, mutta unohrin senki. Sitte heti aamusta sain ruveta rustaahan yhtä perjantaista hommaa uusiksi ku perjantain yritelmä meni suomeksi sanottuna päin persettä. Lisäksi takana on aika säälittävän mittaset yöunet ja haukottelen kohta suuni halaki.

Töis ku kollasin mun käsiveskan lävitte ja tarkistin, ettei se puhelin sittekki killuusi johonaki siä pohojalla ni tajusin, että ehkä olis syytä pitää tän päivän tota veskaa visusti kii, ettei täs vallan mee maine... tai jos mulla ny on tää mitää kummosta mainetta, ni ettei se korvauru millää kaappijuopon kyseisellä ku näky olevan viikonlopun jäljiltä pieni pullo Jekkua tua kassis :D Mut kyllä juoppo aina selityksen keksii, eli eihän se pullo MUN oo vaan Ramin, se vaan unohti juora sen viikonloppuna. Ai miks se leka on silti mun käsilaukus? No ku Rami ei harrasta tota käsilaukun mukana pitämistä, ni sen takia sen täytyy välis luovuttaa omaisuuttansa mun laukkuun ;)