Viikko olis sitte puoles välis ja mä oon taas jo ihan viikonloppua orottelevis tunnelmis :) Pyysin töistä perjantain vapaaksi ja huomenna lähäretään töitten jäläkeen Houtskäriin Ramin porukoitten mökille ja kaaso&bestman tulee messiin.

Eipä kuluneen kolomen päivän aikana ookkaa oikeen tapahtunu mitää, mistä jaksaas sen kummemmin jaaritella. Tai no eilisestä mainittakoon, että olin parin tanhukaverin kans eileen vähä terasseja ja jokilaivoja katsastelemas tua "kylillä" ja siitä kostoksi jompi kumpi kissoosta väänti paskat mun suuhun yön aikana, mausta päätellen.

Kissat meniki taas "Turun mummolaan" hoitoon viikonlopuksi kun ei niitä jaksa sinne mökillekkää raahata, etenki ku Hra Bestman on allerkinen. Kerran kissat on siä ollu kyllä mukana ja se reissu suju hyvin, kissat ei eres yhtäkää punkkia onnistunu keräileen vaikka tua saaristos niitä piruja riittää. Mutta jos pitää valita, viekö kissat hoitoon 10 min automatkan päähän vai ottaako ne mukahan 3-4 h automatkan päähän ni kummasti tuo eka vaihtoehto houkuttelee enämpi.

Väsyttää aika peevelisti, se on yllättävän raskasta puuhaa kun tutustuu perinpohjasesti jokilaivan risteilyominaisuuksiin... siis niin perinpohjasesti, ku arkiehtoona kehtaa ku on menos seuraavana aamuna töihin. Mä oon tasan kerran ollu labras töis niin että mulla oli järkyttävä kanuuna ja se oli kyllä niin vikatikki että enpä oo toiste viittiny yrittää samaa.

Täytyy varmaan tänään koittaa karkottaa tätä väsyä menemällä ihimisten aikaan maate, ku uhkasin olla huomenna niin sporttinen että menisin pyörällä töihin. Samaa mä uhkasin eilenki, mut jäi sitte vain uhkailuks... No, eiköhän tää kissanperseenkäry lähäre suusta huomiseksi ni jos sitte jaksaas sotkottaa aamutuimaan työmaalle ja olis pirtee viä ehtoopäivästä, ku sinne mökille körötellään.