Olin jostain syystä päätyny naimisiin Jyrki "Jyräys" Hämäläisen kans (Jyrki oli siis harvinaisen elävä jätkä unes, oikeestihan se kuoli aika hiljattain). Mä olin ihan sen ikänen mitä oikeestikki, mutta Jyrki oli jotain vähä alta 50-vuotias.

Mä vähä ittekki ihimettelin, että mitenkähän täs ny näin pääsi käymään, mä oon yhtäkkiä jonku paljo itteeni vanhemman julkkisäijän heila ja sitte tajusin viä, ettei me oltu eres tunnettu toisiamme kauvaakaa! Mietin, että mitähän tästä tulee ja mitähän ihimiset ajattelee, mutta aattelin, että kai tästä on vain selevittävä olemalla oma ittensä ja jos ei kelepaa ni ei väkisin.

Olin Jyrkin kans jonku hotellin käytäväs ja me halailtiin ja lääpittiin toisiamme siinä niinku mikkäki vastarakastuneet teinit. Aattelin, että on toi äijä kyllä vähä ruma ja aika iso mahaki sillä on, mutta kai se on kestettävä ku kerta naimisiin asti on menty. Jakelin onnessani poskipusuja ettei mun ajatukset vain tulisi mitenkää ilmi...

Sitte huomasin, että Jyrkillä oli seläs kauhiasti finniä! Mä sanoin, että jos et halua että mä rupian niitä puristeleen, ni ei kannata näyttää mulle koko selekää ollenkaa! Samalla mä kumminki hivutin käteni sinne selkään ja tunnustelin, että millasia mustapäitä sieltä oikeen löytyykää.

Seuraavas unenkääntees alakoki sitte tapahtua niin sanottua K-18 materiaalia, ku olin enste ollu huolissani että kai ton ikänen äijä ny viä pystyy "hommiin" ja tuli toristettua, että kyllä pystyy... Ja tästä innostuneena rupesin kerjäähän uusintakierrosta, mutta mulle luvattiin sellanen vasta ku oltas päästy johki kaharen kesken.