Ei sitä tietysti moni uskosi, kuinka jokku saa 41 neliön kaksion siivoomiseen meneen kolome päivää. Eileen jatkettiin sitte suunnitelman mukaan siivoomista, kunhan ensin oltiin syöty ja sitte otettu viä puolentoista tunnin päikkärit :D Kuka sitä ny väsyneenä viittii siivota? Ei ainakaa semmonen, joka ei viittisi siivota virkeenäkää.

Rami imuroitti jo toissapäivänä ja eilen se mätkätti mulle, ku mä sohovalla tongin jotain parmesaania varpaankynsien alta ja varistelin kyseistä tuotetta sitte olokkarin lattialle. Mä olin sitä mieltä, että mitä täs ny viä räksyttää moisesta, ku olokkari siivotaan vasta tänään ja täytyy kuitenki vähä uuresta imuroira. Siinä tuliki sitte tommosen pitkän siivousprokkiksen miinuspuoli: ei oo ehtiny saara siivousta loppuhun ku kertaalleen siivotut alueet alakaa olla taas täynnä paskaa. Ja kissa vahavistaa säännön, nimittäin meirän eilen siivottu kylyppärin laattia oli aamusta huolellisesti hiekotettu.

Ku harvoin siivoo, siinä on se hyvä juttu että sitä tosiaan näkee omalla silimällä, mikä ero on ennen ja jäläkeen siivouksen! Mut huono juttu on toki se, että alottamisen kynnys on verrannollinen pölykerroksen paksuuteen ja josain vaihees alakaa aatella, että mikäs kiire täs (enää) on, ei tuo pölypatja tuosta enää vahavemmaks voi tulla...

Mä koitan aina lietsoo itteeni siivousvimmaan aattelemalla sitä hyvää oloo mikä tulee sitte ku urakka on tehty, mutta viä mä en ainakaa oo saanu mitää "välikiksejä" siitä että on saanu eres osan huoneista kaivettua esiin tomun alta. Ehkä erellisestä siivosta on vain niin kauvan, etten mä enää muista, miten kivaa on sitte ku kaikki on siivottu? Tai sitte oon vaan taas tavanomasen negatiivinen, etten jaksa innostua jostaki niin katoavaisesta, ku siististä kämpästä. Pian sataa kissankarvapeite kiiltäville pinnoille niinku syksyset leheret nurmikolle.

Kas kun tuli jostain mieleen lehtipuhaltimet! Kun pultsarit häipyy kaduilta ja puistoista, tilalle tulee lehtipuhaltimien armeija. En tiä kumpiako vihaisin enemmän! Molemmat toimii bensalla ja pilaa iliman eiväkkä tee mitää hyöryllistä, mutta puliukoosta taitaa lähtiä vähempi mölyä. Piste siis pulsuille.