Rami palas polttareistansa yhtenä palasena, sisuskalut huolellisesti viinalla marinoituna. Yllätys onnistu ja polttarisankari pääsi ensin lounasristeilylle, sitte baarikierrokselle ja sitte minigolffaahan. Lopuksi koko revohka meni Merimaskuun mökille, misä ohojelmistos oli pämppäämisen ohella kalastusta, pleikkarilla peluuta, saunontaa ja pitivätpä äijät lauvantaina oikeen rapukekkeritki! Semmosta hauskaa.

Mulle iski perjantaina töis sellanen tunne, että mitä jos mullaki on polttarit samana viikonloppuna! Mielesäni tein ties mitä salajuonikuvitelmia ja olin ihan jo satavarma, että ku kerta Ramiaki onnistuttiin kusettaan ni miksei mua kans samaan syssyyn! Mun piti töistä päin mennä hakeen Sokoksen neuvonnasta yhyren kaveripariskunnan kämpän avaimet ku lupasin niitten kissoja käyrä ruokkimas viikonloppuna ja mietiin jo, että mikähän kirjepommi mua oikeesti siä orottaakaa. No kuoresta löyty tosin tavalliset avaammet, eli sain huokasta helepotuksesta hetkeksi. Sitte olin luvannu mennä ehtoolla kaason työ saunoon ja sitte keksin, että maharanko joutua samantien morsiussaunaan. No en joutunu.

Lauvantaina taas Jaakko soitti ja käski hakia Ramin takin lentokentän ravintolasta, se takki ku oli jääny taksihin perjantaina ja suhari oli sen sitte vieny lentokentän ravintelihin jemmaan. Siitäki mä kehittelin pääsäni juonen, että ny mua viimeistään jallitetaan, mutta kyllä siä ravintolas oli ihan oikeesti Ramin takki, ja taskuus oli talles lompsa, puhelin, avaammet sekä lukematon määrä tupakkiaskia.

Ku iltapäivään mennes ei tapahtunu mitää, pistin yhyrelle lukiokaverille viestiä, että tulis Turkuun ja sehän suostu! Niin meni sitte ihan viinan kans läträämiseksi seki ehtoo :D Kaveri toi tullesansa lekan jotaki punkkua ja tuhottiin se ennätysajas puokkiin ja oli kyllä semmosta tykkiviinaa että voi elämä. En tiennykkää, että puoli pottua punaviiniä menee niin lujaa päähän. Siinä sitte ehtoon aikana käytiin kolomeski baaris ennenku hoiputtiin meille koisaahan.

Tänään sitte tapahtu ihime ku netti alako toimia! Perkele, keriittiin ostaa jo uusi modeemi ku väittivät, että meirän vanaha ei toimisi enää ku nettiyhteyren nopeus kasvo niin suureksi mutta hyvinhän se näyttää toimivan! Tai sitte tuo uus modeemi on niin kova peli, että se saa netin toimiin vaikkei sitä oo otettu eres paketista pihalle. Nymmä sitte istun onneni huumas koneen ääres pitkälle yöhön ennenku on pahimmat vierotusoireet hellittäny :D