Tän päivän sisältö on ollu aika ykspuolinen. Ei olla oikeestaan tehty muuta ku veretty pitsaa koko päivä. Pitsanpalojen tuhoomisen välis on sitte nukuttu ja katteltu telkkaria. Mut mitäpä muuta sisältöö sitä krapulapäivään kaipaiskaa?

Eileen siis tuli parit kaverit tänne ottaan vähä pohjia ennenku mentiin kylille paikalliseen. Ei siä ny voi ikänä mistää yleisöryntäyksistä puhua, mut eileen tunnelma oli aiva erityisen kuollutta! No olipa kivaa eres oman porukan kesken, vaikka olis kiva ollu nähärä enemmänki tuttuja. Siinä sitte yhyren kaverin kans keskusteltiin henkevyyksiä ja tuli semmonen olo, että olis voinu kietasta kunnon känät pitemmänki kaavan mukaan ja kaveri sitte kyseli läpi kaikki potentiaaliset jatkojen järjestäjät.

Yks sälli sitte piti jonkumoiset jatkontyngät, mut siä porukka vahtas jotaki moottoripyörätaiteilua telekkarista, mikä mua ny ei napannu ensinkää... Onneks siä paikas oli pari kissaa, joita mä tietenki sitte lääpin koko sen ajan, mitä me siä istuskeltiin ennenku lähärettiin taksilla kotio.

Aamulla mulla oli ihan kaamee päänsärky! En muista, koska mun kuula olis viimmeksi ollu niin likellä halakeemispistettä ku tänään. Anelin Ramia ruokkiin mua Buranalla, ennenku nousin ylähä sängystä ja rupesin ruokkiin itteeni pitsalla. Päänsärky ei kuitenkaa halunnu mennä pois, niinpä täyty mennä takasi nukkuun. Krapulapäivinä vaan ei meinaa väsy loppua nukkumalla, niinpä ollaan tänään torkuttu sohovalla tylsän telekkariohojelman ääres ja ny musta tuntuu siltä, että nukkumakiintiö on sen verta täys ettei heti tartte yöunista eres uneksia.

Pitäsköhän koittaa alkoholista totaalikieltäytymistä ennen häitä? Ei tekis varmaan huonoo mun päämäärälle, joka on häämekkoon mahtuminen :D Mä jo suunnittelin, että mainostan kaikille, että kuinka mä oon häitä varte ihan tarkotuksella lihottanu itteeni muutaman kilon, vähä samaan tyyliin ku jokku näytteliät lihottaa jotaki roolia varte itteensä :P Eikö tämmösen pohojalaastallukkavaimon rooliin kuulukki olla vähä pönäkkä Justiina?