Tää on taas taattua syksyä kun työ loppuu ja harrastukset alakaa. Niin, ja vettä tulee ku esterin perseestä.

Aamupäivän takkusin hääjuttujen kimpus ja täs ehtoolla oli tanssitreenit. Ohojaaja päätti sitte pistää veltot lihat liikkeeseen ja ny on kyllä tavallisen hikinen ja väsyny olo! Huomenna pitäs mennä jumppaan ja mä tuun varmaan oleen aika koominen näky kun mä yritän siä saara valamiiksi jumittuneen ruhoni taipuhun. No mut mulla onki huomisen jäläkeen kaks viikkoo aikaa toipua alakujärkytyksestä, ku oon tän viikon perästä pari viikkoo pois maisemista.

Me ollaan ny Ramin kans niin innostuttu tosta kulttuurin harrastamisesta (ja ny en puhu vain juomakulttuurista) että ollaan perjantaina menos messuille! Nimittäin TurkkuSex-messuille. Voikahan messuja kutsua kulttuuriksi? Kai ainaki siinä tapaukses jos messuilla on esillä tairetta, ja eikö ton aikuisviihteen voi taiteeksi laskia ;) Että semmosta.

Lauvantaina pitäski sitte ampasta Houtskäriin mökille. Ollaan siä joku 5-6 päivää ja sitte körötellään sieltä suoraa Isojoelle ja samalla hinataan Ramin (psyko)paatti talaviunille. Sitte Isojoella luuhataan kymmenkunta päivää ja sitte onki enää niin vähä aikaa häihin ettei oo tosikaa! Sillä täs koitan tällä viikolla nysvätä nuitten hääjuttujen kans ettei tarttisi sitte loman aikana niitä märehtiä. 

Loman, niinpä niin. No, Ramilla on tosiaan LOMAA kolome viikkoo, toisin ku mulla, jolla ei oo yhtää mitää paitsi turhaa aikaa. Tänään mulle soitettiin varmaan sarannen kerran pankista ja kyseltiin, joko mä haluaisin alottaa jonku eläkesäästämisen. Taas sain veisata samaa virttä, että kun vaan olis jotaki mistä säästää, jumalauta! Mä koitin sitte vähä vihijasta, että mitä jos tehtäs niin että mä otan sitte ihan itte yhteyttä jos mulle joskus viä ilimestyy rahaa mitä mä en millää saa törsättyä. Hah hah ja sen päivän kun näkis!

Kyllähän mä etukäteen suunnittelin, että tän viikon homma olis tykittää kaikenmoisia firmoja työhakemuksilla, mutta ei oo tän tykin suusta lähteny viä yhtäkää kutia toistaseks... Sen verran mä tein, että latasin sitä tykkiäni päivittämällä ansioluettelooni, mutta kattoo jos huomenna sais tähärättyä sillä tykillä johki. Eilen kävin työkkäris taas vittuuntumas ja seuraavaks pitäs taas toimittaa Kelahan kaikkia perkeleen lappuja... Mut onneksi on tota aikaa homehtua erinäisis jonois sekä juosta kaavakkeitten kans ympäri kyliä kun ei oo työtäkää!

No mut ei täs jaksa synkistellä, tehkööt tuo ilima sen mun puolesta. Syyskuu on muutenki yks parhaimmista kuukausista ja täytyy ottaa tää työttömyys ajankohtaan nähären loistojuttuna :) Kun tulis vaan viikonloppu pian, ei mua perjantain tussumessutkaa niin paljoo kiinnosta vaan se lauvantain mökille meno!