Erellisen kirjotuksen viimeisteltyäni kampesin itteni hyyskähän naamapyykille ja siinä kärvistellesäni tuli tää aihe mieleen. Ei, ei se naamanpeseminen mitenkää tuskallista ollu, vaan sinne naamapesulle könyäminen.

Manasinki jo aiemmin, kuinka tiistain humppahelevetin jäläkeen oli jalaat väsyksis. No eilen rääkkäsin itteeni pitkästä aikaa jumpas ja ny mä olisin kokovartalokipsin tarpees... Ei täs tiä misä asennos olis ku joka tapaukses sattuu vähintään kolomeen kohtaan.

Kai mus sitte jotaki lihaksiaki on, mikkä liikkues tulee näin perkeleen kipiäksi! Mä ku oon luullu, ettei mus oo kun läskiä. On se kans pöllöö, ku ei oikees elämäs tartte itteensä rasittaa, ni sitte täytyy varta vaste käyrä rääkkäämäs itteensä.

Tuo jumppaki on kyllä vähä semmosta, että jos sen homman syvintä olemusta oikeen aattelee, ni ei jumalauta. Yks ämmä näyttää mallia salin eres ja sata muuta hyppii peräs niin että hiki roiskuu. Enpä olisi kuvitellu alkavani semmosta harrastaan, mutta tulipa koitettua ku kaaso pyysi kaveriksi. Eikä se ny varsinaisesti pahaakaa tee täs ruodos vähä hytkyäkki paskan musiikin taharis.

Enempi mä tykkään hytkyä ton kansanmusiikin taharis. Sehän siis ei oo mitää paskaa musiikkia! Siä sentäs on jotaki muutaki tarkotusta kun vaan reuhtoo hiki hatus. Välillä ku joutuu oikeen keikkaaki heittään. Ne kaikki ihimiset siä ei kylläkää oo aiva samasta universumista mistä mä (kukapa toisaalta olis) mut ei siä sentäs kukaa niin ufo oo etteikö toimeen tulisi :) Ja oonhan mä sieltä uusia kavereitaki saanu, mikä on entisestään lisänny sen puuhan hauskuutta.

Äiti sano joskus, että on se vaan hyvä ettei musta ja Jaakosta tullu mitää urheilijoita, vaan että kiinnostuttiin mieluummin pianonsoitosta ja sen sellasesta. Jos mulla on ikänä lapsia, mä voisin kans harkita samaa ku porukat, että tuputan mukeloille kouraan kirjoja, onkia ja soittimia mieluummin ku mitää mailoja tai palloja, ja että retuutan ne mukanani mettään ja rannalle ennemmin ku johki kentän lairalle. Meinaan jos kakarat yhtää äiteensä tulis, ne olis kumminki niin köntyksiä ettei niitä eres huolittasi ku vaihtopelaajiksi.

Kyllähän siitäki jollaki perverssillä tavalla nauttii kunnon hikirääkistä, mutta ei tämmöstä jäläkitautia tarttisi tulla... Ja se ei oo mikää vaihtoehto, että alakasin reenata niin paljo liikuntaa että paikat tottuis semmoseen! Ku on luonnostansa vähä laiskanpulskee - ja pärjää sen ominaisuuren kans - ni ei sitä välitä kovin sporttiseksi heittäytyä.