Kovin on ollu rauhallista eloo tää häitten jäläkinen viikko. Oon lähinnä syöny häistä ylijääneitä suklaasyrämmiä sekä lahjojen mukana olleita muita karkkia ja miettiny, mihkä mä nuo lahajat oikeen tunkisin. Kissatki jätettiin viä Ramin porukoille hoitoon, ettei ne heti olsi tärvelemäs nuita lahajoja, jokka toistaseks lojuu pitkin olokkaria.

Jokusia työhakemuksia oon pistäny vetähän mutta se tuntuu yhtä mielekkäälle ku vastatuuleen kuseminen. On mulla pienenä toivonkipinänä kaaso ja sen siunattu tila, meinaan kun kaaso on kans kemisti ja se meinas, jos se sais järjestettyä mut ittellensä äitiyslomatuuraajaksi :) No en viä heitä hattua ilimaan kumminkaa, kun ei mistää oo mitää varmuutta muutaku siitä että vitutuksen määrä kasvaa sitä mukaa mitä kauvemmin täytyy olla iliman työtä.

Äitiki kyttää työkkärin sivuilta mulle sopivia työpaikkoja ja soittelee joka päivä kun se bongaa jonku mikä sijaittee vähintään naapuriuniversumis. Voi äiti rakas ku mä katton kyllä joka päivä ne samat hiton työpaikat, kyllä minä jo osaan, olen jo iso tyttö! Olin kuulkaa niinki rohkia että hain yhtä paikkaa mikä sijaittee Espoos, siis MINÄ, joka oon vannonu että pääkaupunkiseurulle en majotu, ellen sitte jostain syystä pääry sinne linnaan tai hautaan. Mut kai sitä tällä tuurilla voi hakia töitä vaikka Itänavalta, kun ei kumminkaa tärppää ni ei tartte miettiä, et mitä jos joutuuski töiren takia muuttahan muualle :P

Muutaman tunnin päästä heitän kumminki taas arkihuolet hetkeksi helevettiin kun käväsen kaupan kautta noutamas Ramin töistä ja sitte lähäretään Houtskäriin mökille! Kovin on uhattu sarekelillä mutta jos ny ei kauhiaa myräkkää muuten tuu ni kokovartalokortsu suojaa sateelta kyllä, kun menee kalahan ja sieniä keräähän.

Ramiki päätti ottaa tän työpäivän lyhyemmän kaavan mukaan. Alunperin sen piti mennä töihin puoli kuureksi mutta ku on kaukaa viisas eikä laita aamuksi turhan päite kelloo herättään, ni voi nukkua niin kauvan ku huvittaa ja mennä sitä mukaa töihin kun kerkiää. Mut tuommosia temppuja varte täytyy olla oikeen tosi kaukaa viisas, eli niin paljo et on teheny vähä työtunteja varastoon ni ei silti tartte olla suunniteltua pitempään töis vaikka aamulla onnistuiski nukkuhun pommiin.