Olin porukoitten tykönä, kuten mun useimmis unis tuntuu mulla olevan tapana... Oli kesä ja porukat ei ollu kotona. Olin meillä muutaman kaverin kans.

Mä halusin yhtäkkiä mennä pihalle polttaan tupakkia, mutta sitte muistin, että meille oli tulos käymään mun lukioaikanen poikaystävä joka ei voinu sietää polttamista, niin en keherannu mennäkkää tupakille ku aattelin, että se jätkä ilimestyis meille justiin sillä sekunnilla ku mä oon ulukona rööki huules. Tiesin, et tää jätkä oli paraikaa johonaki kalastamas ja sitte se tulis meillä käymään sen jäläkeen.

Sitte mun tuli kusihätä ja päätin mennä kuselle. Menin saunaan, josa oli ylälauteilla reikä niinku ulukohuussis ja sitte istahrin siihen reijälle kuselle. Sitte ennenku eherin kusasta, näin saunan pienestä ikkunasta yhyren kaverin pihalla. Se oli pesemäs siä autoo ja se huusi yhyrelle toiselle kaverille jotaki. Sitte se näkiki mut saunan klasista ja koputti siihen. Mä kurotin "pöntöltä" aukaseen ikkunan ja kaveri sano haluavansa yhyren käsirasvapurkin. Se sano, että koitti huutaa yhtä toista tyyppiä tuomaan sen purkin, mutta sitte se oli nähäny mun ja tajus että mä saan sen tosta ikkunasta annettua myös.

Mä sitte löysin vierestäni sen rasvapurkin. Se oli valakonen ja siinä oli sinivihreetä tekstiä. Ojensin sen ikkunasta ja panin räppänän kii ja istahrin takasi lauteilla olevalle hyyssinreijälle. No eikähän tää autoo pesevä kaveri kohta koputa uuresta ikkunaan. Avasin sen ja kaveri anto käsirasvapurkin takasi. Tää kaveri näytti ihan siltä kamalalta BB / salarakas / mikälie muu tyrkky - Hennalta, muttei se kumminkaa ollu se.

Sitte mä vihiroon sain rauhas ryhtyä kusehen.