Olen 27-vuotias kemisti Turusta ja takanani on loistava tulevaisuus, jos en kohta saa töitä omalta alaltani.

Olen kyllästynyt oman itsensä tyrkyttämiseen, sitä saamme nähdä joka päivä televisiossa ja lehtien lööpeissä. Tyrkyttäjät saavat toki kanssaihmisten huomion, mutta he myös ärsyttävät kanssaihmisiä eniten.

Ei tehdä tästä mitään viihdeohjelmaa vaan pysytään asialinjalla.
Siksi pitemmittä palopuheitta toivoisin pääseväni teille töihin. Olen Taina Tavallinen,  perusmukava ja näppärä ihminen, joka täyttää tämän työpaikan vaatimukset. CV:stä löytyy tarkemmat tiedot osaamisestani, joten mitäpä niitä tässä toistelemaan. Ja mitä CV ei kerro, siitä tulen itse paikan päälle kertomaan oikein mielelläni!


Mä aattelin, että jos ei ala tärppäileen ni mä koitan seuraavaks yllä esitetyn kaltaasta lähestymistaktiikkaa...