Joku suuri ajattelia on sanonu, että "Torellisuus on alakoholin puutteen aiheuttama illuusio". No sitähän minäki vähä ajattelin.

Meinaan kauvaa ei viihtyny mun pääs ajatukset kaappien puunaamisesta. Eli näköjään on ihan sama, onko kännis vai selevinpäin, ku joka tapaukses pää tuottaa toteutuskelevottomia ideoita. Omatunto mua kyllä vähä soimaa, mä kun niin intoo puhkuun maanantaina ettei mitää rajaa. Vähä sama juttu siis ku toisinaan krapulas, kauhee morkkis vaikkei oo eres teheny mitää!

Sain mä silti jotain aikaseksi maanantaina, ku viä piisas virtaa rasoos. Sain pistettyä teetetyt hääkuvat alapumiin ja tein viä tietokoneella tarpeelliset kuvatekstitki. Lisäks tulostin koneelta joitaki niitä värssyjä, mitä olin pistäny hääkarkkien föliyhyn ja liimailin niitäki kuvien lomahan. Jätin kylläki ne kaikki häröimmät seksirunot tulostamatta, ettei mee sukulaasilla kahavit väärään kurkkuun jos sattuvat joskus tuota alapumia selaahan.

Viä jos huomisen onnistuus vältteleen kotitöitä, ni sitte olis tää arjen aherrus tältä viikkoo aika hyvin paketis. Ja kun tää raskas työttömyys vaatii raskaat huvit, ni huomenehtoona oon menos tanhukaverien kans glögille (lue: vetähän jonkuasteiset naamat). Jos sillä olis sitte tainnutettu kaikki kummalliset kuvitelmat, että mun muka tarttis joku kaappi siivota.

Uhkaavasti nimittäin meinaa viä tuo kaapinsiivomörkö kummitella mun pääs. Jotenki tuo meikkiloota ja sen sisältämä helevetinmoinen sekamelska ei jätä mua rauhaan, eikä se tiistainen Avonin paketti ainakaa helepottanu tätä aharinkoo. Täytyy kattoo kuinka mun käy - voittaako siivoushulluus ennenku juoppohulluus astuu takasi remmiin? :D On niin jännä homma et tuskin pystyn eres mainitteen täs plokis, kuinka kävi!