Harvoin oon ollu yhtä väsyny mitä oon ollu tällä viikolla! Vaikkei mitää ruumiillista työtä tuo uusi homma ookkaa, ni silti oon joka päivä ollu aiva naatti ku oon päässy kotio. Kai mä teen sitte niin valtaisaa aivotyöskentelyä että se imee kaikki mehut... tai sitte mä en vaan oo nukkunu tarpeeksi. Niin niin, kumpikohan vaihtoehto mahtais olla kysees :D

On se niin perkeleen kumma ettei tajua mennä tarpeeksi aikasin maate. Nytki voisin olla yhtä hyvin sängys kieppumas enkä tuhertamas tänne mitää tyhyjänaikaasta. Mut toisaalta, ehkä luuhaan mieluummin netis ku tosiaan vaan KIEPUN tua sängys - meinaan tällä viikkoo on ny kolomena yönä neljästä käyny niin että ku viimmeen oon menny maate ni eipä ookkaa uni tullu silimään, ei piruuttansakkaa (nimenomaan).

No yks päivä töitä viä ja sitte meen muutaman tanhukaverin kans laivalle. Kyllä, me kansantanssin harrastajatki ollaan ihan ihimisiä, ei me (ainakaa ihan kaikki) kökitä misää Marttaliiton Ompeluseuroos juomas kahavia Kipporvare-astioosta kuunnellen jotain Värttinä featuring Lauri Töhkä. Mä aattelin ainaki nollailla ihan huolellisesti ja maanantaina meen sitte hyvin levänneenä levähtäneenä takasi töihin :P

Se huono puoli on oikian palakan tienaamises, että niillä rahoilla ei univelekaa pysty kumminkaa maksahan. Mut täytyy kattoo onko niistä tulevista lääketestirahoosta siihen - ens keskiviikkona on sen testin toinen osa ja oon taas koko päivän siä tutkimuskeskuksella makaamas letku kyynärtaipees. Jos siä vaikka sitte nukkuus. Niinhän mä suunnittelin kyllä viimeksiki, eikä siitä mitää tullu. Mut saahan sitä unelmia olla... ja tairan tästä lähtiä kattohon, millasia unelmia ens yönä muun pääsäni vilikkuu. Viimme yönä uneksin sellasia, että mulle järjestettiin uuret polttarit. Ei tuntunu ainakaa miltää enneunelta, ellei sitte siltä osin, että siinä unes oltiin likkaporukalla bilettämäs ja ryypättiin!