Täyty keksiä tuommonen tosi vetävä otsikko, koska jos mä olisin siihen laittanu jotain totuurenmukasta kuten "normaalia tappavan tylysää arkielämää" ni johan lukijat (joita tällä plokilla tietenki on ihan pilivin pimein, ainaki mun mielikuvitukses) tappais ittensä haukottelemalla jo puoles välis otsikkoo.

Ei toisaalta voi sanoo että olis ollu ihan normaali viikko. Ensinnäki Rami on ollu sairaslomalla koko viikon flunssan takia ja mulla on ollu toinen osa sitä lääketutkimusta, eli vietin keskiviikon kokonansa siä tutkimuskeskuksella koe-elukkana. Ilokseni havaittin, että kun aikansa kanniskelee verihanaa käresänsä, ei enää inhoo verinäytteen ottamista yhtä lujaa ku ennen! Eileen, ku olin antamas näytettä, näytteenottaja kysäsi iskettyään piikin mun kyynärtaipeeseen, että "Sattuiko sua?" ku mä vähä säpsährin. Teki mieli kysyä, että mitä helevettiä täs pitäs tuntee muutaku kipua, ku pistetään neula suonehen??? Mut jätin viisastelut sikseen ja totesin, että enpä oo viä koskaa kokenu kivutonta piikitystä, mutta viis siitä, pääasia et homma on kertalaakista selevä eikä tartte montaa kertaa tökkiä että löytyy pelittävä verisuoni.

Ja kuten kaikki erelliskerrasta varmaan muistaa, mä saan viä maanantaihin asti hypätä siä tutkimuspaikas antamas aamusin verinäytteen eikä testijakson aikana saa ryypätä yhtää. Eli koto-oloos menee tää viikonvaihre.

Niin on jännittävää viikonloppuhulinaa siis tieros, hyvä ettei kusi tuu housuun ku niin on täpinöös :P Tänäänki tehtiin uskomattoman henkiäsalapaava risteily Förillä Turusta Åboon, ku piti päästä kauppahan ostahan karkkia, etten olisi menehtyny sokerin ja rasvan puutokseen, tällä ruumiinmuorolla semmonen ku olis meleko torennäköstä! Sitte tuijotettiin telekkarista äärimmäisen päätähuimaavaa ohojelmaa, meinaan taitoluistelua! Varmaan näen viikon painajaisia niistä tissittömistä ämmistä ja sateenkaarenkirjavista kankaanriekaleista, joita kai esiintymisasuiksi kutsutaan.

Ja jos tästä kohta uskaltaas nukkuhun mennä, sais kerättyä voimia että jaksaas huomenis lähtiä seikkaileen yhteen tosi pelottavaan mestaan, nimittäin anoppilaan. Tiä vaikka siä joutuus saunahan, sehän olis tämmöselle tavalliselle suomalaaselle ihan kestämätöntä! Ei tietysti muuten, mutta ku ei saa tän troppitutkimuksen takia ees saunasiideriä juora! Tiä viä mikkä raskaushuhut lähtee liikkeelle jos mä meen lauvantai-iltaa istuhun Ramin porukoolle enkä maista pisaraakaa :P Tietysti vois lyörä kiukaalle kunnolla löylyä ja paljastaa mun puhki kupatut kyynärtaipeet ja sanoo, et ei kiitos mä en juo mitää, koska oon siirtyny astetta tujumpiin aineisiin...

Tämmöstä rajua menoo siis tällä kertaa! Pysykää kanavalla, lisätietoo mun "elämän" vauhrikkaista käänteistä luvas heti ku jotain tapahtuu! Eli ei ihan vähään aikaan!