Hiulihei! Nerikah oli päättäny pläjäyttää tätä plokia tuommosella pystillä! Tämä siis toristaa, että tää tosiaan käy joku muuki ku vaan mä itte, ja että ilimeisesti joku viittii jopa tulla uuremmanki kerran ;)

En oo tosiaan ennen tämmöstä huomionosootusta saanu. Sen verta oon muis plokiis käyny kattelemas että justiin ja justiin tiän mikä on homman nimi, ja että hommalla on omat sääntönsä:

  1. Valitse viisi blogia, joita arvostat luovuuden, kuvituksen, mielenkiintoisen sisällön ja/tai blogosfääriin tehdyn panostuksen johdosta millä tahansa maailman kielellä.

Jokainen annettu palkinto on henkilökohtainen ja sitä annettaessa mainitaan blogin kirjoittajan nimi sekä linkitetään palkittavaan blogiin
Palkinnonsaaja liittää palkinnon logon blogiinsa.
Palkinto tulisi linkittää alkuperäispalkinnon osoitteeseen.
Palkinnonsaaja julkaisee säännöt omassa blogissaan.

En oo ny aiva varma mitä tuo kohta 4. tarkottaa, mut jos mä oon nuo muut kohorat tajunnu, ni eikähän se riitä :D Tosin mä aattelin, että mä en pistä ny palakintoo kiertähän, ku oon viimme aikoina keriinny niin huonosti toisten plokia lujeskeleen, hyvä ku omaansa saa välillä jotaki kiriotettua! Voimmä sen pystin sitte myöhemminki pistää jakohon jos tulee semmonen fiilis :) Mutta kiitos Nerikah:lle kumminki, kaikki mukava palaute on aina mukavaa!