Moon saanu tän viikon olla omas ylyhäses yksinäisyyresäni ku kissat on yhä Isojoella ja Rami lähti tiistaina mökille sen porukoitten seuraksi. Voi että ku on ollu mukavaa olla vaihteeksi ihan keskenänsä! Ei oo tarttenu ruokkia muuta ittensä, ei oo kukaa kollastanu öisin, ei oo tarttenu kauhoo kissanpaskaa hiekkaloorasta, voi huurattaa CMX:ää iliman että kukaa marisee että ei tätä paskaa voi kuunnella, eikä oo kukaa naputtanu, että voisiks viettää vähemmän aikaa netis :P Mut niinku näkkäriski, niin täski asias on kaks puolta, meinaan ei mua olis sekää haitannu vaikka olis saanu hihitellä kissain touhotuksille ja käpertyä oman ukkelin viereen maate ehtoolla, mut kyllä tää yksinäisyys on välistä ihan hienoo kun tietää ettei se oo pysyvä olotila :)

Huomenna en aatellu pysyä housuusani töis sitte ensinkää - tarkotan tietysti kuvaannollisesti, en mä siis aatellu töis heilua puo paljaana oikeesti. Vaan oon varmaan heti aamusta alakaen intoo piukas ku töiren jäläkeen lähären saaristoon ittekki! Vähä kyllä närästää lähtiä sinne bussilla, huh huh kolome tuntia Smör... siis SKÄRgårdsvägenin linjabiilin kyyttiä. Mahtaako kuski eres osata suomia sen verta että mä saisin sille sepustettua mihkä moon menos, ku pitää semmoses korpikuusen kolos jäärä autosta pihalle.

Kaveri kerran tuli sinne mökille bussilla ja ku kielimuuri oli kuskin ja kaverin välis pystys, ni kuski varmuuren vuoksi tarjoutu kierteleen bussilla vähä kaikkia Houtskärin peräkyliä jotta kaveri sais valakata niistä mieleisensä määränpään. Ääh, vittu mä vihaan bussimatkustamista ku siitä on aina otettava niin kauhia ressi että osaanko mä hypätä autosta mäjelle oikias kohtaa. Ja antakaa mun kaikki kestää, mun pitää viä vaihtaa autooki Korppoos! Mä jo näin mielesäni kauhukuvia siitä että mä jään johki Korppoon lauttarantaan pällisteleen, ku mun bussi on jo lautas puksuttamas kohti Houstkäriä eikä voi eres soittaa Ramia tai sen porukoita hakehen mua pois ku ne on kumminki aamusta asti imuroinu kaljaa, koska Ramin lanseeraama sananlaskuki sanoo, että kalastaminen iliman viinaa on teeskentelyä.

Mun kävi niin kateeksi ku Rami soitteli tänään ja luetteli mitä kaikkia lintuja, kukkia ja elukoita s'oli nähäny ja montako siikaa oli taas tänäki aamuna tullu verkoosta. Mä sain vastineeksi luetella montako kyrpää mun kasvo ottahan ku mä mietin että viä päivän täytyy kärvistellä ennenku pääsee ittekki saaristoon sekaahan.

Täytyy varmaan mennä tästä nukkuun ni huominen tulee nopiampaa :)