Olin tulos kämpille jostain. Meirän talon alakerras oli joku kahavila / baari ja talon vierustalla istuskeli porukkaa sen kahavilan terassilla. Terassin vieres oli hissi, jolla mun oli tarkotus mennä kotiovelle. Se hissi ei ollu mikää umpinainen koppi, vaan pelekkä seinätön tasanne (kuten aika usein mun unis hissit on tuommosia). Ihime kyllä mua ei yhtää pelottanu se hissi (kuten näis hissiunis yleensä).

Hissi oli alahalla ja joku juippi istuskeli sen hissitason reunalla. Astuin hissin kyytiin ja orotin, että se olis lähteny nouseen ylähä, mutta eihän se hievahtanu mihkää kun se jätkä istu siinä reunalla. Se tyyppi näytti ihan yhyreltä jV-P:ltä joka oli mun luokalla lukios, mut ei se kumminkaa ollu se. Mä vahtasin sen tyypin päälle ja orotin, että se ymmärtääs nousta ylähä. Mut se vaan tuijotti vittumaisesti takasi, ja mä tajusin sen katseesta et se ihan tahallaan teki mulle kiusaa eikä hievahtanukkaa.

Lopulta mä sanoin sille: "Anteeks mutta voisiks painua VITTUUN siitä?" Muut terassilla istujat käänty kattohon. Huomasin, että suurin osa asiakkaista oli nuorehkoja miehiä, ihanku se hissin reunalla istujaki. Lopulta se jätkä nousi ylös ja vittuili mulle jotaki ja meni terassille istuhun johki seurueeseen. Hissi alako hilijalleen nousta ja mä kuulin, kuinka se jätkä haukku mua muulle pöytäseurueelle.

Mä menin seisoon ihan sen hissitason reunaan. Horjuin vähä mut varoin putoomasta reunan yli. Mä sylykäsin kohti sitä ärsyttävää jätkää ja suureksi riemukseni räkäklimppi osu suoraa äijää ohimoon! Äijä tajus että mä olin se kuka oli räkiny ja siitäkös se riemastu. Se rupes suureen ääneen möykkäähän ja haukkuun mua oikeen rumasti, se selitti musta, kuinka "Se on oikeesti niin ruma että jos se ei käyttäis ripsiväriä ja meikkiä monta kiloo ni mulla ei kyl seisois" ja jotain tommosta. Sen äijän ääni koveni, mitä ylemmäs hissi hiljalleen nousi, ihan vaan jotta mä kuulisin kaikki sen herjaavat kommentit.

Mä huusin sille takasi: "Oo sä rumakuono hilijaa, tai mä tuun lyömähän sua!" Se huuteli vaan takasi jotaki entistä vittumaisempaa ja mua rupes ottaan päähän. Mietin, että mitähän ne kaikki muut kahavilan asiakkaat aatteli, mahtoko ne pitää mua yhtä rumana ja kamalana kun se yks kusipää. Vihiroin hissi tuli ylös asti ja mä pääsin kotio. Mua suututti ja mietin, että miksen ollu osannu sanoo sille jätkälle mitää nasevaa takasi, miks piti heti uhkailla jollain lapsellisella lyömisellä? Mua hävetti ja vitutti, mut koitin samalla hokee ittelleni, etten välittäisi mokomasta huutelijasta ja sen typeristä jutuista.