Otsikko on sikäli tosi kuvaava, sillä täs joutuu oikeen tosisansa miettihin, että mistähän sitä tällä kertaa jaarittelis. Vaikka ny uusi vuosi onki, ni juuri mitää muuta uutta täs ei sitte ookkaa!

Vuoden vaihtumista juhulittiin pienimuotoosesti porukoitten tykönä. Enpä ookkaa siä uutta vuotta viettäny ku joskus aiva kakarana viimmeksi. No, juhulinnan rajuus oli varmaan verrattavis niihin lapsuusvuosiin, ainaki melekeen. Käväsin mä ny Ramin kans sentäs paikallises juottolas nappaamas parit drinksut, mutta kiltisti köröteltiin pirssillä kotio jo ennen puolta yötä, kajautettiin muutama raketti ilimahan ja se oli siinä.

Porukat oli onneksi luvannu yöpäivystää poijan kans, ni ei mun ja Ramin tarttenu misää pienes kaljas ruveta poikaa yöllä ruokkihin, tai pahemmas tapaukses valavoon sen kans tuntikausia... Siinä oli alla muutama aika kelevotoon yö, joten oli ihan perusteltua pelijätä, että mönkään menis taas, mutta onneksi poika oli tällä kertaa vähä parempiuninen eikä pitäny yöllä mitää suurempaa mölyä. Kerran s'oli heränny, kitannu maitonsa ja jatkanu nukkumista.

Mä kyllä järjestin Urhon uuden vuoden yöhön vähä lisäsäpinää, ku olin kytkeny itkuhälyttimen väärin päin :D Oltiin just menos pihalle rakettia paukutteleen, otin porukoneen kourahan ja kovan mölinän kans siinä hämmästelin, että mikä valo täs oikeen vilikkuu kunnes älysin, että se vauvayksikkö on mun kouras ja kaikki mun äskön suusta päästämäni pölötykset oli justiin kajahtanu Urhon korvaan ja ku mä menin tupahan, ni tottakai sieltä jo kuulu BYÄÄH. Rami meni sankarillisesti korjaahan mun tunarointini jäläkiä ja sai Urhon kohta nukahtahan, niin että saatiin ne raketitki ilimahan lopulta ihan sen ajan puitteis, mitä nuota ny saa ammuskellakki :)

Tää vuosi on toistaseks menny mun ja poijan osalta Isojoella haahuilles. Rami palaji kotio sunnuntaiehtoona, ja loppiaaseksi se tulee taas tänne takasi, ja ens pyhänä sitte palataan Maskuun koko revohka. Hauska nähärä, löytyykö meirän tönöö sillon enää lumen alta, siä ku on tuprutellu ihan huolella. No, jos ei löyry, mä palaan vaikka Isojoelle, tää on ihan kivaa :D

Kuukauren päästä meillä vietetään synttäriä, ku poika täyttää vuoden! Saas kattoo, oppiiko jäpä käveleen ennen sitä, ainaki ihan hyvällä mallilla muuten on, mutta aiva iliman tukia ei viä onnistu.

Että tämmöstä hauskaa, onkahan kellää elämä yhtä hurjaa ku mulla :D