Täs olis (ainaki teorias) raskaana olemista jäljellä enää semmoset kolome viikkoo, eli vähiin käy ennenku loppuu.

Vähiin meinaa välis käydä myös hermot ku on kaikenmoisia veemäisiä kipuja, aharistuksia ja mielialan heittelyitä ja sitte viä poika tietenki kantaa kortensa kekoon tekemällä kaikki pirulliset temput eikä mistää tottelemisesta oo tietookaa. Ei muuten muttaku mun fyysinen olemus on sen verta lyllerö ettei oikeen iskisi juoksennella koko aika vahtimas, että mitä poika duunailee, ja tottakai se tekee just sillä hetkellä jotain kiellettyä, ku en oo näkemäs :P

Se erellises kiriotukses manattu merkillinen vihilonta tua alavattas ja nivusis onneks meni vähä ohi ja ilimeisesti se kipu johtu siitä, että vauva päätti vihiroinki laskeutua, no jos suoraan sanotaan ni "päin v...ua"! Kävin TYKS:is viimme viikon torstaina ku sitä vauvan kokoo piti vähä syynätä, mutta ei tuo mikää ihan hirveen kokonen mörökölli vissiin ollu. No, arvion mukaan se kyllä paino nyt jo meleki sen verta mitä Urho paino syntyesänsä :D Mut siis, jos ny arvioon on luottaminen, ni ei vauvan pitäsi olla välttämättä eres nelikilonen, jos se ny vaan eres suunnilleen lasketun ajan kieppeis syntyy. Mut noi arviothan ny saattaa heitellä aika ilosesti, ja mun kiusaksi tää kersa ei kuitenkaa synny pätkääkää etuaijas, niin että kai mä saan pusertaa joka tapaukses pihalle jotain turbomörssäriä.

Mut kun mä yhyrestä vaivasta pääsin erohon, ni toinen tuli tietenki tilalle. Meinaan sain ilokseni poskiontelotulehruksen, jiihaa! Enste koitin seleviytyä jollain elämäntapaintiaanikonstiilla, eli huuhtelin kärsääni semmosella nenäkannulla, mutta hankalaahan tuoki vähä on, jos nokka on niin tukos, ettei sieltä kannusta päässy vesi kunnolla tonne nenän koukeroihin sisälle. Sain mä tilapäisesti olon paremmaksi eikä pää tuntunu enää ihan niin räjährysalttiilta, paitsi tänään taas. Niinpä mä luovutin ja aloin suosista napsia varuiksi määrättyä antibioottia tänään ja toivonki suht pikasta vaikutusta ku oikia puoli päätä halakiaa aiva justiinsa.

Perkele että mä olisin halunnu pärjätä iliman nuota lääkkeitä. Ei sillä että mä pelekäisin niitten olevan ny jotenki vaarallisia ku kerta oon paksuna, vaan sillä, että kuitenki ne tuo viä jotaki hiton lisäriesaa, kuten mahanväänteitä tai jotain helevetin hiivatulehruksia! Ihanku täs ei olisi vittumaista muutenki! Tai no, pieni railakas antibioottiripuli voiski olla ihan hieno kokemus tän kaiken ummetuksen jäläkeen, mutta nuo hiivataudit mä mieluiten skippaisin ihan vaikka loppuelämäni ajaksi.

Ja jottei mun olisi tarttenu sairastaa yksinäni, ni Rami on kans ollu saikulla. Sen selekä on taas vaihteeks juntturas plus se sai jo toisen lääkekuurin keuhkoputkentulehrukseen. Tänään äijä kokeili taas töihin menoo mutta niin se vaan puksutteli maitojunalla kotio kohta aamupuoles ku ei selekä kestäny viäkää. Ei tietenkää voi sanoo, että olis kauhian hienoo ku äijä on tämän tästä kipiänä ja/tai romuna, mutta täs jamas mua ei varsinaisesti kyllä häirittekkää, että mulla on täs ollu apukäsiä ja seuraa.

Muutenki täs meinaa tulla aiva mökkihöperöksi, en eres muista koska olisin viimmeksi käyny reheristi ulukoolemas! Ku ei sitte niin tipan vertaa kiinnosta lähtiä pihalle vaappuhun ku kuluku on tämmöstä toispuolosen halavauksen kokeneen pingviinin taaperrusta muistuttavaa touhua ja viä ku noin joka toisella askeleella vattaa kinnaa niin saakelisti ja sitte niitten askeleitten aikana, ku ei kinnaasi, ni tuntuu siltä että tulee kuset housuun. Ja viä pitäs kirmailla poijan peräs ku gaselli, juu ei muute onnistu!

Rupiaakohan ensimmäänen antibiootti vaikuttahan vai onko vauva semmosis asemis, että mun verenkierto yläkroppahan on täysin tyrehtyny, ku rupes heittähän taas mukavasti päästä? Kiva ku ei enää oikeen oo semmosta asentoo, misä olis eres välttävät oltavat. Olin seisaallani, istumas taikka makuulla, ni jollaki lailla on hankala olla. Tai vähintään ainaki vituttaa jos ei muuta!

Hoh hoijaa! Kun ny päivät vaihtuis taajaan ni jos elämä sitte vähä helepottas! Ainaki raskausvaivojen osalta, saanhan mä tietysti sitte tilalle kaikenlaista muuta jännää, mitä vauvan syntymä ja hoitaminen tuo mukanansa...