Kappas vaan, sehän on perjantai! Viä semmonen nelisen tuntia, ni äijä tulee kotio ja sitte huomisaamuna saanki ihimetellä, että mitä vittua, minkä takia tuo ei oo menny töihin - ai niin mutta nythän on lauvantai, ja tätä jotku myös viikonlopuksi kutsuu.

No mut kerranki meirän viikonloppuun kuuluu muutaki ku oman pesueen kesken nyhyjöttämistä. Meirän kans tän nyhyjötyksen tulee jakahan mun serkku perheineen. Niille synty ensimmäänen ipana (naaraspuolinen) tuos syksyllä ja tekivät musta viä tytsylle kummin! Vai pitääskö sanoo "kummin", ku enhän mä kuulu kirkkoon. Mä keksin jo ittelleni paremmin istuvan tittelin: Takapiru! Mut jos puhutaan kummista ja kummilapsesta, ni mites se sit menee, jos mä oon takapiru ni onko se tyttö sitte ööö...? Pikkupiru?

Ääh, tittelit mäkehen ja keskitytään asiaan. Ja ku olosuhteet on mikkä on, tuo "asia" on varmaan pitkälti sitä, että kerrataan ihan huumas sitä, millasta oli synnyttää, mitenkä uus vauva toimii, kuinka usein se syöö ja kuinka usein paskoo, entäs paskan väri ja koostumus? Ja HAJU, se on tärkee. Niin ja URHO prkl älä ny pitele sitä takkaa/tiskikonetta/uunia/yhtää mitää!!!

Huomisen teemana on ns. jälkikastajaiset. Mä ku en nuihin oikeisiin ristiäisiin päässy ku olin itte sen verta tuoreeltaan lisääntyny. Niinpä sovittiin, että piretään ihan omat kemut myöhemmin ja iliman mitää kristillisiä koukeroota: otetaan huomisiin juhuliin vaan kaikista parhaimmat elementit, eli kahavittelu ja seurustelu :D

Jaaha mut ny kamarista kuuluu byääh (taas!), eli täytyy vissiin mennä ruokkihin tuota pienempää ötökkää. JA sen jäläkeen olis isomman vuoro. Kätevästi noi kakarat estää ainaki sen, ettei turhia kerkiä eikä kiinnosta siivota, vaikka on vieraita tulos.