Oon nyt mukana Buzzador-kampanjas testaamas AirWick-tuoksutikkuja. Jaa niinku mitä? No katto kuvasta.
 

 
Eli tuos putelis on tommosta tuoksuöljyä ja kun nuo puutikut asentaa tonne liemeen, se imeytyy tikkuihin ja tikkujen kautta haju leviää ilimahan. Ittelle sain testattavaksi kaks erimoista: Cool Linen & White Lilac ja Midnight Blackberry & Vanilla Silk. Ja tuota ensinnä mainittua sain jaettavaksi kavereille, viä ku joskus näkis jonku että saisin ne testipaketit jaetuksi (vink, vink).

Ku tähän kampanjaan tuli kutsu, olin kampanjatuotteesta erittäin innoissani! No tottakai tietysti nuon kaikki buzzadorit aina sanoo, vaikka tarjottais testattavaksi sianpaskaa. Mua nyppii ku Buzzadorin Facebook-ryhymäs kaikki kilivan kehuskelee nuita testituotteita ja lässyttää mitä imelimmin sanakääntein, kuinka "just tää kampanja NIIN sopis mulle"! Mut on ihan pakko sanoo ny itte, että jos joku lähtökohtasesti tuoksuu hyvälle, ni se kiinnostaa mua: tuoksukynttilät, hajuvetet ja muut kosmetiikkatuotteet, hyvä sapuska, kukat, karkit, leivonnaiset, mausteet, ulkoilma... ja kissan tassut, lapsen iho / hiukset, nahkatakin haju... AAAH! Niin että liiottelematta ja ketää nuoleskelematta voin sanoo, että tää kampanja osu ja uppos.

Mä tuuppasin enste ton pellava&lilja-tuoksun hyyskähän haisehen. Tos sais säädellä tuoksun voimakkuutta siten, että tuikkaa vaan osan paketin mukana tulevista tikuista tonne pullohon, mutta mä aattelin että otetaan varman päälle ja tungin ne kaikki tikut siihen tuoksuttimeen. Laitetaan kerranki kunnolla haiseen meirän paskahyyssis :D Haju tuprahti sieltä pullosta hyvin nopsaan, ja enste jo aattelin että tulikahan sittekki vähä liioteltua, tuleeko täs pienes kopis kohta hedari mut ei sentään. Ehkä joku vähä herkkänokkasempi vois aharistuakki, mutta mun mielestä on vaan plussaa että vessas haisee välillä muuki ku kusi ja paska.

Ton toisen karhunvattu&vanilja-silkki (mikä helevetti on vanilja-silkki, vai enkö mä vaan osaa kieliä??!) -kärysteen mä pistin olokkariin. Pistin yhteen tosi korkeella olevaan hyllyyn, ettei vain kakarat taikka kissat käy sitä tuoksulientä kaatamas pitkin lattioota. Laitoin taas koko satsin niitä puutikkuja siihen puteliin ja ihan hyvä niin, ni leviää haju sitte samalla käytännös koko tupahan. Eikä muute menny kauvaa, ku tuoksu oli haistettavis jo uluko-ovella asti! Et aika äree peli, en suosittelisi kovin tarkkanenääsille tai sitte semmosten on hyvä koittaa vähä vähemmillä tikuilla.

Mut jos nuista hajuista tykkää ni antaa mennä vaan! Mun mielestä se pellava&lilja haisee ehkä vähä turhan paljo jollekki saippualle, mutta sellasenaan se tietysti sopii just vessaan tai vaikkapa kylyppäriin. Enempi mun mieleen nuosta kaharesta on eherottomasti tuo karhunvattujuttu. Kaikenlaiset makiat, hedelmäkarkkimarjahajut on just parhaita!

Pakkaus väittää, että tuoksuöljystä irtoo pössistä neljä viikkoo. Mä oon itte ehkä enempi semmonen tuoksukynttilöötten kans sättääjä, et on kiva käryyttää vaikka joka päivä eri hajusta tuikkua eikä nuuskia samaa montaa viikkoo, niin että en mä varmaan tuommosta hajujuttua kaupasta ostaasi ainakaa koko kämpän tuoksuttamiseen. Vessahan ny saattasin tommosen tuupatakki, on mulla siä aiemminki ollu joku PartyLite-tuoksuöljysysteemi haisemas kuukausikaupalla. Mut jos mun pitäs jatkos vessahan ostaa nuista jompi kumpi, mä päätyisin silti tuohon karhunvattuun. Mut taas se vanha PartyLite-tuoksuöljykippo on paljo nätimmän näkönen eikä se oo semmonen, että 4 viikkoo ja koko komistus on heivattavis roskiin. Plus tuo AirWick on tosiaan vähä tapaturma-altis, muksut ja kissat kaataa koko höskän tai vähintään pirrastaa ne tikut ympäriinsä aika äkkiä. Mut hajunlevitykses tuo kieltämättä pesee mun keraamisen PartyLite-hajustimeni.

Vähäkö muute repesin ja hyvä etten heittäytyny laattialle kieriskeleen naurusta, ku näin et tos AirWick-pakkaukses lukee: "Ilmanraikastajat eivät korvaa normaaleja hyviä hygieniakäytäntöjä." :D Ei saatana, ihanks tosi? Me ku jo Ramin kans aateltiin, että ny vaan AirWickkiä joka huoneeseen ni säästetään pitkä penni ku ei tartte enää pestä itteensä eikä vaatteita, ei tartte käyttää dödöö eikä pyhkiä persettä vessapaperilla! Ton on pakko olla taas joku amerikkalaisia varte pistetty huomautus, ettei kukaa pälli haasta oikeuteen, jos on vaikka ostanu ilmanraikastajan ja keksiny, että hei mun ei enää tartte käydä suihkus ja sitte joku tuleeki ja sanoo, että hyi vittu meenny pesulle.

Hyvä muute et Rami on toistaseks ollu flunssas tän testijakson alun ajan. Ei se haista yhtää mitää, joten se ei ainakaa valita niinku kauppojen hajuvesi- tai tuoksukynttilähyllyjen lähistöllä, että "hyi jukolauta mikä hirvee lemu, mun tulee pää kipeeks ihan just ja marmatimati." Ja jos se olis tietämättänsä tottunu jo nuihin tuoksuihin, ni nenän auettua se ei edes huomaisi mitää erikoista!


Et semmosia terveisiä voisin sanoo lukijoolle, että HAISTAKAA ITTE! Vaikia näin netitsekkää on tuoksunäytteitä jaella :) Ja jos mun tuttuja kiinnostaa, ni muutama näytepaketti olis viä jakamati, saa tulla hakehen meiltä tai kutsua kylähän, mutta tee se pian, viikon päästä m'oon taas Isojoella (mutta otan pakettia mukahan sinnekki, et viikon päästä niitä saa sieltä.)

Niin ja Buzzadorina toimimisesta saat lisää tietoo vaikka tästä linkistä.