Kuinka mä ny niin tyhymä taas olinkaa, että mä luulin pahimman olevan jo ohitte ku pari päivää kuumekoomailin ja parantelin oloani syömällä kourakaupalla Buranaa ja Panadoolia? Ei kai sitä tietenkää voi tietää mitä tuleman pitää, ku sairastaa tietyn taurin ensimmäästä (ja toivottavasti viimistä!!!) kertaa ja mitä ny oon juttuja kuullu, ni melekein kaikkia maharollisia oireita voi tulla - tai olla tulematta.

Mulle on sormiin, kämmeniin ja rystysiin ilmestyny muutamia näppyjä. Niitä ei näyttäsi olevan montaa, tai ne ei ainakaa viä oo kovin huomiota herättäviä paitsi muutamat, mikkä on ku mitäki elukanpistoja. Ne näpyt oli viä eileen lähinnä aristavia kun niihin piteli, mutta ehtoon ja yön aikana ne rupes kutiaan! Niin et kauniita unia vaan mullekki! Ihime, ettei oo näpit pahemmin ruvella, ku mä oon niitä kyhynyttäny läpi yön ku kutisee niin saatanasti.

Päänahka on enempi rupinen, mutta se ei onneksi kutia kauhiasti. Kurkku taas on vissiin kans täynnä jotain rakkuloota, kun nielastes sattuu aiva perkeleesti. Suosittelenki enterorokkoo kaikille laihruttajille: ei tee hirveesti syömistä mieli ku nieleskely on yhtä tuskaa. Itte yritän taistella lähinnä sitä ideaa vastaan, että heittäyryn kokonaan jollekki jäätelödieetille. Huomasin, että kuuman teen kittaaminen on myös suht tuskatonta ja lasten olemassaoloo on kiittäminen siitä, etten siirry nyt vähä tiukempiin kuumiin juomiin. Glögi olis oikeinki tähän vuodenaikaan oikeen hyvä vaihtoehto! Toisaalta, jos ei olisi muksuja, tuskin olis tätä koko tautiakaa.

Hei, väitinkö just, että mun päänahka ei onneks kutia kauhiasti? Häh häh hää, valehtelin! No vittu joo. Ei ollu hauskaa.