Samalla tuos ku kaivelin vanahoja valokuvia tietokoneelta päätelläkseni nuitten erellises kiriotukses mainittujen muinaisfarkkujen iän, löysin myös vanahan koulukuvan, joka on otettu musta lukion kolomosella. Eli oon kuvas rapiat 18-vuotias.

 Anne_18vmuok-normal.jpg

Hei oikeesti, 18-vuotias??? Miks vitus mä näytän ihan joltain vanahalta mummolta? Ja nuo rillit, eiiiiii jumalauta!!! Mä niin elävästi muistan, mitenkä tuohon aikaan piti jotenki vimmalla koittaa pukeutua muka aikuismaisesti, eli jos lähti johki rimpsalle ni kauluspaita ja musta bleiseri oli tosi kova sana. Nykyään en edes muista koska oon semmosiin vermeisiin viimmeksi sonnustautunu. Ja tuo kuvas oleva neule oli kans yks varsinaanen aikansa (s)hittituote, kuvasta se ei näjy mutta s'oli semmonen liukuvärjätty että oli alareunastansa tummempi. Mä kyllä varmaan onnistuin tosi hyvin siinä itteeni vanahemman näyttelemises, jos en olisi tuos kuvas aiva nuon pallopäinen ja siloposkinen ni totahan vois luulla joksiki 30+ kuivakaksi opettajattareksi? Kattokaa ny tuota kaulakoruaki, voi jeesus.

Emmä sillä, että mä nykyäänkää olisin mikää pukeutumistaituri, en torellakaa. Vai mitä musta kertoo se, että mä tosiaan otin käyttöön ne kahareksan vuotta vanahat farkut mikkä sain survottua päälleni? :D Mutta emmä ny enää, ku jo OIKEESTI oon sen 30+ ni en väkiste pyri näyttähän 10 vuotta vanahemmalta. Mut laitanpa silti verrokiksi vähä tuorreemman kuvan:

IMG_0352muok-normal.jpg

Sitä on vähä vaikia yrittää kattoo omaa turpavärkkiänsä ikäänku ulukopuolisen silimin, mutta mun silti tekis mieli väittää, että ei nuo kuvat ny ihan äkkiä siltä näytä, että kuvis olis sama ämmä sillä erolla että ylemmäs s'on 15 vuotta nuoree mitä alemmas kuvas? Onko kukaa samaa mieltä? Ja saa tietenki olla eri mieltäki, mut joka tapaukses olis ihan hauska saada jotaki kommenttia tähän asiaan ;)

Äh, mulla oli mieles jotaki tosi napakkaa sanottavaa (joo joo, ainahan mulla on) mutta ku mä tota ylempää kuvaa tuijottelen ni vetää kyllä ihan sanattomaks. Ei ristus, minkähän ihimeen takia sitä onki elämänsä railakkaimmat vuodet voinu viettää nuon olemattoman näköösenä?! Joskaa en tiä onko asiat siitä ny aiva kauhiasti parantunu 15 vuodes mutta ainaki tällä hetkellä oon eres kohtalaasen tyytyväänen siihen, mitä peilistä näjen, siis sillon ku on retut päällä ja riittävästi pakkelia naamas!

Voihan se tietysti olla, että kunhan taas menee 15 vuotta, ni oon sitä mieltä, että hyi helevetti oonko mä tosiaan näyttäny tuolta kolomikymppisenä, mitähän vittua mä oikeen ajattelin silloon! Mut kai se on pääasia, että kerranki elämäs on koittanu sellanen vaihe, ettei ihan joka jumalan hetki inhoo ittiänsä ja toivoosi, että olispa eres joku joka paikka omas ruhos paremman näkönen. Tokihan sitä aina toivoos vähä läskiä viä pois tuosta ja tuosta, voisko tää puo olla eres vähä soukempi, millä tästä naamasta sais vähemmän punakirijavan ja minkä saatanan tähäre pitää olla tämmönen blondi, ihanku ei olisi silimäripsiäkää ollenkaa ellei niitä kuorruta kilolla ripsiväriä joka aamu... Joo eihän asiat koskaa täyrellisesti oo eikä tuu olehen, mutta pääasiahan on että sitä viimmeen huomaa joskus ajattelevansa niinki, että MITÄ VÄLIÄ, näillä mennään eikä meinata!