Mä ku oon hiukka ruvennu pitähän huolta kunnostani, ni kohta tarttis varmaan alakaa huolehtia myös mun pääni sekoomisesta, ku mä tuos vähä aikaa sitte menin ja ilimottauruin johki JUMPPAAN! Hei hah hah, minä johonaki ryhymäliikuntatunnilla, voi ristus perkele!

Se jumppa alako tänään ja se siis oli ihan vaan "jumppaa", eikä mitää ulukomaankielisillä trendisanoilla kuorrutettua bullshittiä. Mä kyllä vähä osasin aavistella, että näinki vanhanaikanen lajivalinta on houkutellu paikalle pääasias mua meleko reippaasti vanahempia akkoja eikä siä jumpas ny meno sikäli päätä huimannu, että ei siä riehuttu hikipäis mutta kyllä mä silti aavistelen, että huomenna saattaa jokku reisi- ja mahaläskien uumenis vuosia uinuneet lihaksentyngät ilimootella olevansa sittekki hengis. Ja hei mikä riemastuttavinta, taustamusana ei suinkaa luukutettu mitää uusinta discopoppia vaan mankkarista pauhas jotaki kasari-iskelmää :D Ou jee. Kyllä taas metalliämmän syrän lämpes. 

Se hieno puoli tuos tänpäiväses jumpas oli, että liikkeet oli sen verta simppeleitä että tämmönen jumppakarsastajaki pysy kärryyllä. Ku joskus monta vuotta sitte kävin kaverin kans josaki vähä nuorekkaammilla jumppa(?)tunniilla ni puolet ajasta meni siihen, ku mä koitin arvailla, että mikähän saatanan askelkuvioliikesarjahytkytys ny olikaa joku greippi tai banaani tai mitähän vittuja ne termit olikaa mitä niistä vemputuksista käytettiin. Et olisin tarttenu enste jonku sanasto- ja alakeiskurssin ni ei olisi neki tunnit tärvääntyny sätkies ihan väärään suuntaan. Et ehkä täs vaihees kun mä opettelen sietään tommosia joukkohikoiluhommeleita ni on paree että siä saa vain keskittyä siihen hikoiluun eikä ajattelemiseen. 

Tää jumppaharraste oli siis ennakointia tulevan talaven varalle, ku mun pyörääly lopahtaa siihen paikkaan ku rupiaa tiet vetähän jäähän ja aattelin, että jotaki korviketta on keksittävä, vaikka sitte vähä huonompaaki, ku pelekkä kävelyllä käyminen on pisemmän päälle aika puulta maistuvaa, varsinki talavisin. Mut jos ens talavena vaikka näkyys vaihteeksi vähä luntaki, ni tiä vaikka nostattais vähä hulluusastetta ja ostais sukset!!!