Tällä kertaa koitan pitää jaaritukset maharollisimman ytimekkäinä ja pistän lätinän sijaan muutaman kuvan, kaharesta eri aiheesta. 

Ensinnä, mä kävin eileen parturis. Varasin ajan jo aikaa sitte ja aattelin, että kirkkaanpunasella jatketaan, mutta sitte mä sainki älynväläyksen ja kas tässä alkutilanne, väli- sekä lopputulos:

alkutukka.jpg

Jotenki mulla on aina just ennen parturikäyntiä sellanen olo, että ei vittu emmä sittekkää halua leikkauttaa yhtää... niin oli vähä nytki. 

v%C3%A4litukka.jpg

Tältä näytti kirkkaanpunanen tukka kertaalleen blondattuna. Vähä mä pelekäsin, että tästä ei kyllä saa sen väristä mitä tulin hakehen...

lopputukka.jpg

...mutta kyllä vaan saatiin aikaan pinkki hattarapää! Ihanaa! Kuva otettu tänä aamuna työpöyrän äärestä. Töis sain nähärä muutamiaki aika mielenkiintosia naamojen venähryksiä aamuste värinvaihtoni ansiosta. 

Sitte se toinen aihe. Oon menos ylihuomenna synttärijuhulille, misä saa pukeutua 50-60-lukujen tyyliin. Huom SAA, ei oo pakko. Sain testattavaks mamman vanahoja mekkoja, paha vaan että viiskytälukua ne ei oo kyllä nähänykkää, ja luultavasti kuuskytlukuaki vaan vaivoin, jos ollenkaa. Mietinki, että kumpi on pahempi, yrittää kaikkensa mutta niin, että lopputulos on vähä teeman sivusta vai unohtaa teema suosista ja pukeutua ihan tavalliseen tapaan?

Mä en oo ikänä ollu oikeen mikää retrokuteista riehaantuja, paitsi ehkä nyt vähäsen. Suurimpana syynä on varmaanki se, että mamman mekot istuu mulle ku valetut ja käytin mä niistä sitte ikänä mitää julukisesti, ni halusin saada kuvat ku oon pukeutuneena niihin. Mä turvaurunki ny rakkaisiin lukijoihini (äiti???) että mikä näistä olis teirän mielestä eres yhtää likellä juhulien teemaa, vai onko paree luopua leikistä ja pitäytyä nykykleseis? Ja ku mä en mikää asiantuntija oo, kuulisin mieluusti, mihkä vuosikymmeneen mikäki tanttu parahiten yhyristyis?

Heti kyllä toteen nuosta kaharesta ekasta mekosta, että nää ei sitte tuu kyseeseen, ku ne on mun mielestä vähä liikaa kesämökin vessan verho -kuosiset. Mut kun ny kuvaahan ruvettiin ni pistän neki silti nähtäville kaikkien "iloksi". 

puku1.jpg  puku2.jpg

Ja sitte niitä maharollisia juhulatamineita:

puku3.jpg  puku5.jpg

Tuon liilan väri on ihan jees ja yläosasta se on aika jänskä. Muuten mekko on vähä tämmönen pömppömahan painajainen. Jäläkimmäinen on taas malliltansa aivan upee, ehkä kaikista näistä paras mutta väri- ja kuviomaailmaltansa ehkä vähä tylysähkö. 

puku4.jpg  puku6.jpg

Nää kaks taitaa olla kyllä vähä turhan pahasti 70-luvun vermeitä, harmi vaan että tykkään näistä melkeinpä eniten, eritoten tosta viimisestä. Mut voisko tuo pallokuosi olla yhtää teemaan soveltuva??? Mut tuo viiminen, ai että... Kylä mä viä johki pileisiin meen tuo päällä ennemmin tai myöhemmin, jos en pahasti liho. Voisko joku pitää pileet seitkytlukuteemalla?

Mut hei ny niitä kommenttia! Ylihuomenna pitäs olla valinta tehtynä.