Tän vuosimallin heinäkuusta on jo komiasti yli puolet taaperrettuna. Moni porajaa, kuinka säät on aiva perseestä ja et menee lomat melekeenpä pilalle ku vähä väliä sataa ja ku ne helteetkää ei kestäny ku Ruisrokin verran. Mä voin vaan todeta, että voihan kyynel ja yhyy, mulla ei oo mitää kesälomaa ensinkää ni mulle on silleen ihan sama minkälaisen kelin vallites mä kuppaan työmaalla koko ikisen vuoden!

Mulle passaa ihan hyvin tämmönen niukin naukin kahtakytä hipovat lämpöasteet. Voishan sitä tietty aina pikkusen lämpösempi olla, mutta kuten joka kesä rutajan, ni hellerajan ylitystä mä en kaipaa niin pätkääkää. Mä otin tän kesän tavotteeksi ruskettua niin vähä ku maharollista, ja näillä keliillä oon onnistunu siinä toistaseks oikeen hyvin! Tietty mähän ny oon ruskettuneenaki ihan naurettavan hailakka jonku normaalin värisen tyypin rinnalla, et mun ei hirveesti kannata ruveta keulihin, vaikka olisin oikeen yrittämällä saanu haalittua väriä pintahan. 

Aikasemmin oon ehkä vähä eres koittanu kärtsätä nahkaani kesääsin, mutta tänä vuonna päätin, että antaa perkele olla. Jos mä enssijasesti kärvährän punaseksi ja täten entuurestaan vaan kasvatan maharollisuuksiani saada ihosyövän, ja pahimman punan hälävettyäki oon erelleen kuitenki aika kalapia, ni miks edes yrittää? Niin saatana ja ainua paikka eli lärvi ku olis semmonen, mihkä vois vähä jotaki väriä halutakki, ni se muuttuu pelekästään punaseksi eikä muutu siitä edes siksi hailakan rusehtavaksi. Pisamia mulle hiukan tulee ja se onki ihan jees, mutta ei nekää oikeen lopulta mihkää näy ku niitten taustaväri on punanen, helevetti soikohon.

Mä oon kerran koittanu itseruskettavaa tököttiä ja tein sen viä silleen fiksusti, että testasin sitä kuraa justiinsa yksiä häitä ereltävänä päivänä. Lopputulos oli tietenki aivan vitun luonnollinen ja tasanen, niin että olis teheny mieli pukeutua johki burkhaan sinne häihin. Sitte ku viä mulla ei oo ikänä ollu tapana meikata eri sävyillä sen mukaan onko kesä taikka talavi, ni mähän näytin tosi vetävältä naama valakosena ja muuten oranssinruskiana. Ku teiniille tuputetaan kaikenmoista valistusta, ni vois paasata, että huumeitten ja muitten paskojen lisäksi äläkää sekaantuko itseruskettaviin mömmöihin. 

Mut on eräs keinotekonen ihon värjäämisen muoto, josta mä tykkään. Tua tän kuun aluus toteutin pitkäaikasen haaveeni ja otin pikku kuvan vasempaan olokavartehen: (äiti älä saa slaakia) 

20150711_194835.jpg

Toteutuksesta vastasi Skincraft / Uncle Henri (http://www.skincraft.net/wordpress/)

Olin siis jo aikani pähkäälly jotaki kuvaideaa joka jotenki liittyis mun muksuihin, mutta ku mua ei oo paiskattu minkäämoisilla piirtäjän lahajoolla ni hieman kesti tuon ajatuksen käyminen toteen. Onneks herra tatuointitaiteilijalla tuntu olevan ajatuksenlukijan vikaa, ku mä menin nelijän erimoisen kuvan ja hatarien höpinöitteni kans tilaahan aikaa ni H-hetkee varte se oli mun epämäärästen vihijeitten perusteella piirrustanu kuvan, joka ny koristaa mun kättä. Ja oon kyllä aivan helevetin tyytyväänen lopputulokseen! Mä ny yleensäkki viehätyn perhosista ja luonnonvarasista kukista, ni ihan iliman mitää syvällisempiä merkityksiäki tuo kuva olis niin "mun näkönen" ku olla ja voi, mutta nuo siniset perhoset ikäänku kuvastaa poikia ja mähän siinä keskellä sitte möllötän vähä niinku neitoperhosena, ja mullon siiviski silimät kattomas nuitten sinisten tyyppien perähän :D

Mut eipä täs ny oikeestaan taas tän kummempia. Ku ei voi sanoo, että "lomaa orotelles", ellei sitte puhu äijän lomasta, jota on viä pari viikkoo luvas elo-syyskuun vaihtees, ni sanotaan vaikka että viikonloppuja orotelles sitte. Jos säät suosii, koitetaan lähtiä Houtskäriin mökille ens viikonloppuna koko kööri ja seuraavana viikonloppuna meen äijän kans kattohon Nightwishia Tampereelle! Lämppäreinä on Children of Bodom ja Sonata Arctica, että luvas on varsinaasta musiikkiorgasmia alusta loppuun!!!