Näen unta: Katton jotaki elokuvaa, mihinä joku rikollisporukkaan kuuluva muija päättää toimittaa sairaalaan kostoksi jonkun opettaja-akan, joka oli sattumalta saanu tietää vähä liikaa rikollisten puuhista. Tää kriminaalivosu ampuu sitä opettajaa kätehen ja opettaja tosiaan joutuuki sairaalaan. No yhtäkkiä MINÄ oonki se rikollinen ja ujuttaurun sinne sairaalaan, koska oon keksiny, että mähän voin päästää sen opettajan kokonaan päiviltä. Tekeyryn hoitsuksi, ilimeisesti käyn enste sörkkimäs sen opettajan ampumahaavaa ja lopulta myrkytän sen, ja tilanne näyttää siltä, että ampumahaava on pahasti tulehtunu ja akka kuollu sen tulehruksen seurauksena. 

Tätä unta jatkuu ja jatkuu ja vaikka välillä havahrun hereille, se jatkuu siitä mihkä se on jääny. Aharistavaa. Näen välillä muulloinki unia, johona mä oon tappanu jonku ja sitte koitan elää kaikes rauhas iliman että jään kii. Mut sitte mä herään aiva kunnolla: Mihinä helevetis mä oon? Ai kappas, anoppilas. Nii ja anoppilan väki on puolestaan meillä muksujen kans. 

Oltihin eileen pitkästä aikaa äijän kans elokuvis ja sen jäläkeen romanttisesti illallisella Burger Kingis ja sitte vähä soosailua parin kaverin kans. Turuushan on (ollu) muun muaas sen nimisiä juottoloita ku Pankki, Koulu, Apteekki, Vessa, Konttori ja mitähän viä, ni tietysti on myös oltava baari, jonka nimi on Baari. Siä me sitte istuskeltiin. Voi kyl olla, että jäi ensimmääseksi ja viimeseksi kerraksi. Kuten kaverin mies asian ilimasi käytyänsä baaritiskillä hakemas lisää virvokkeita, että "Tää on niin paljon noita hipstereitä ettei meinaa sekaan mahtua." Mut joo, ehtoo oli kuitenki ihan kiva, mut seuraava aamu ei niinkää. Päätäki jyskytti heti ku silimänsä aukasi. 

Ku tultiin tuos ehtoopäivän puolella kotia vapauttaan äijän porukat lapsenvahtituurista, Sisu vaikutti heti vähä ourolta. Se oli kuulemma ollu jo hetken aikaa tosi väsyneen olonen. Mittasin siltä kuumeen: 38,8 astetta. Joskus muksuilla kuumeesta huolimati piisaa virtaa ku pienes kyläs, mut nyt oli vuoros sellanen kuume, joka vei elohiiren sängyn, tai paremminki sohovan pohojalle. Varattiin aika lekurille, ku äijän pitää saada töihin lääkärintodistus, jos se on kipeitten tenavien takia töistä pois. Kohta tän jäläkeen Sisu yrjös sohovalle.

Lekurireissu sentäs suju iliman kommelluksia, ja kysees oli justihin se mitä olin vähä pelijännykki: influenssa. Pikku potilas on koko ehtoon vaan loikonu sohovalla ja on yrjönny pihalle kaiken minkä on suuhunsa laittanu. En tiä mitenkä influenssa tarttuu laatan välityksellä, mutta jos mä tän eritehelevetin jäläkeen viä säilyn iliman tartuntaa ni pistän kyllä loton vetähän. Ei täs ny muuten, mut tulevana viikonloppuna olis jo pitkään suunniteltu tyttöjen retki, ja jos joko äijä taikka mä ollahan influenssan kouris täs kohta ni jää kyllä reissut reissaamatta ja se olis kyllä tosi perseestä, kun useimpia tuolle retkelle osallistujia ei tuu kovinkaa usein nähtyä. Tai no ketähän oman perheen ulukopuolisia mä ny muutenkaa voisin sanoo näkeväni "usein", en varmaan ketää...

Muutenki on kyllä ollu perkeleen vastustava päivä. Sen lisäks, että oon saanu jynssätä oksennuksia pitkin huonekaluja, vaatteita ja laattioita, ni on pitäny siivoilla myös pariin kertaan pitkin keittiöö levinnyttä limsaa ja lisäksi keittiön ja kodinhoitohuoneen oviaukos oleva turvaportti jäi mulle kätehen :D Pyykkivuori on ollu sattuneesta syystä melekonen vallotettava ja jostain perkeleen periaatteellisesta syystä päätin syörä pelekkää jauhelihaa siinä kun muut särpi jauhiksensa pitsan päällä... Lisäks väsymys on ollu tänään erityisen armotonta, vaikka makoolin puo homees meleki puoleen päivään. Ei tähän kyllä mikää uni tunnu auttavan muutenkaa, varmaan elimistö jo lopullisesti pilalla ku arkisin nukkuu meleki joka yö vajaat 6 tuntia. Sitte ku tulee viikonloppu ja saa nukkua enemmän, ni sitte on vain entistäki uupuneempi. Voi vittu, nukuin niin että ihan väsährin - niinkö se meneeki?

No, ei kai tää nuupahrus parane muulla ku menemällä maate, ja toivomalla, et täs olis itte kukin huomenna vähä virkosempi. Niin eikä sitte mitää helevetin murhaajaunia ens yönä, kiitos!!!