Taas se nähtiin ettei ikänä kannattaasi keulia jos joku asia kerranki on hyvin, nimittäin se on justiinsa se varmin konsti saada tuulen suunta muuttuhun ja mitä pikaasemmalla aikataululla!

Jos mä erellistä juttua kiriottaes puhkuin intoo ja oikeen ihimettelin että mistä tätä virtaa onki näin riittäny, ni ilimeisesti mä olin imeny enerkiani tulevaisuuresta, kun tälleen muutaman päivän päästä erellisestä on ihan kuollu fiilis. 

Jumalauta ku justihin oli syyslomaki, jotenki luulis että olis kovinki levänny olo mut vitut! Ei millää kehtaasi pistää mukuloottenkaa syyksi, että ku teirän kans tuli vähä lomaaltua, ni ny äiti on vähä väsyny. Toki se on ihan tosi etten mä mitenkää kehuttavasti lomalla saanu nukutuksi, ja siis meillähän syysloman kesto oliki huikeet kaks päivää eikä kokonaasta viikkoo niinku monin paikoin on tapana. No kuinkahan väsyny sitä olis jos oliski oikeen viikon lomaallu...

Ei maar, toissaehtoona alako kurkkuaki kirveltää lupaavasti ja pari päivää on ollu taas ihan perinteinen Anne-flunssa, eli jonki verran perus räkätautioireita, helevetin tympiä ja väsyny olo mutta ei niin pätkän vertaa kuumetta, ei vaikka paleltaaki koko aika. Jotenki sitä pitää sitä kuumeilua ratkasevana tekijänä, että jääkö kotio makaahan vai meneekö pokkana töihin. 

Toivottavasti tää on vaan tilapäinen mielialan ja tajunnan tason lasku lievästä flunssasta johtuen, mutta vähä mä pelekään että vuodenaikaki alakaa vaikuttaa. Mä oon kyllä virittäny kaikki aseet valamiiksi, on kirkasvalolamppua, inkiväärishottia,  enerkiajuomia, joka lajia vitamiinia, mäkikuismaa, tuoksukynttilöötä, kissan silitystä ja ties mitä sateenkaaren piereskelyä, ku tuntuu että vuosi vuodelta talaviaika jyrää yli aina vaan painavampana. No mut istukoot Hra/Rva Kaamos paskasen perseensä kans päälle vaan, tää on alla vastas eräänlainen kiroileva siili piikit pystys ja hokee vittu ja saatana, kattotaan sitte kumpi keväällä nauraa makiammin!

Mä voisin antaa viä välitilinpäätöksen mun romunhävitysrojektistani, vaikka lokakuuta on viä yli viikko kärsittävänä. Mä meinaan sain 496 poistettavan asian listan täytehen jo viimme viikolla, ja ny mennään jo vissiin luvus 507. No on myönnettävä että jos olisin vähentäny luvusta kaikki uuret hankinnat mitä oon teheny esimerkiks kirppareilta sekä syysloman laivareissulta ni saavutus ei ehkä näyttääsi yhtä komialta, mutta oon mä kuitenki lopputulokseen tosi tyytyväänen, että nuonki palijo turhaa paskaa oon raaskinu kaivella pois tilaa viemästä. 

Mä kirjasin ittelleni ylähä joka tavaran minkä oon heivannu / heivaamas ja ylivoimasesti eniten oon pistäny poist muksujen kamoja (reippaat 160 kpl). Lukemasta iso osa on kertyny jostaki askarteluista, joita on selekä vääränä raahattu kotio päiväkodista/eskarista/koulusta. Sitte tietty jonku verran leluja sai pistää kiertohon ja jotaki olematonta pikkukrääsää lähti varmaan usiamman kymmenen kappaleen erestä. Ja huomioitavaa on, että tuos lukemas ei oo vaatteita mukana lainkaa. 

Toisiksi eniten tuli heivattua pois omia sekalaisia kamoja (n. 130 kpl) ihan lairasta laitaan, ja sitte kolome "tuoteryhymää" oliki hyvin tasan, liki 70 kpl kutaki: omia rettuja, lasten rettuja sekä kosmetiikkatuotteita tai jotain niihin liittyvää (kuten esim. hiuspinniä). 70 kpl vaatteita kuulostaa kyllä aika jäätävältä, ja jos oon heittäny sukkaparin pois, ni oon silti laskenu sen yhyreksi asiaksi. Mutta justiinsa sukkaloota oli aika tuottoisa, ku löyty usiammat rikkinääset sukkahousut sekä monta paria sukkia, joista tiesin, että näitä en oo käyttäny enkä käytä! Alusvaatelooran kans vähä sama kuvio. Muksujen vaatteita taas kerty läjäpäin ku tonki pois kaikki viimme talaven pieniksi jäänehet ja sitte ku kumpiki koko aika puhkoo sukkia, housunpolovia sekä kenkiä ni ei tartte hirveesti miettiä, että mitähän sitä nyt heittääs pois. 

Viä mä orotan, että sopiva kirppisloosi vapautuu ja pääsen alottahan. En vaan tiä onko se ny niin tuottoosaa bisnestä, myyrä ny jotaki vanahoja rytkyjä muutamalla eurolla kipale ja loosivuokrahan menee monta kymppiä... ja joka kerta ku viet jotaki uutta myymistä loosihis ni kirpparilta kotio lähties tuomisia on mukana enempi mitä oli viemisiä :D

No mut joo, ehkä mä lopetan teirän piinaamisen näillä joutavilla rompejutuulla ja keskityn kyllästyttähän teirän kuoliaiksi ihan muuten vaan! Tai no, ei tää varmaan kukaa eres käy lukemas, kunhan omaksi ilokseni saan kiriotella samoja vanahoja juttujani. Kissaki tuli tuohon ja lykkäs puonsa mun naaman etehen ikäänku sanoaksensa, että hei mama nyt sormet pois näppäimistöltä ja rapsuta mua. Taikka sitte se yksinkertaasesti halus sanoo, että haista sinäki ämmä perse.