Olin unes seukkaillu mun tähänastisen "vakio"kampaajan (ihan miespuolisen sellaisen) kans mutta me oltiinki sitte erottu. Se asu josain ihime kimppakämpäs yhyren sen kolleegan kans ja ne nukku vierekkäisis huoneis. Olin menos tän vakiokampaajan (joka tosielämäs ei enää oo mun vakkari, se ku ei enää tee ihan niitä hommia, nyyh nyyh) kans nukkuun vaikka oltiin erottu.

Yhtäkkiä sieltä vierushuoneesta se toinen mieskampaaja alako mulle huuteleen puoliks leikillään, että voisinko mä tulla sen kainaloon. Se oli joskus ennenki huurellu mulle tuommosia huvikseen. Sillä kertaa mä sitte keksin, että mähän oon vapaa ämmä, kyllä mä nyt voisin mennäkki sen toisen viereen!

Tää toinen äijä oli kauhee isokokonen korsto ja se makoili sängysänsä alasti. Mä menin sen viereen ja se pyysi mua silitteleen selekäänsä. Yhtäkkiä se huone oliki mun huone porukootten talos ja ku mä laitoin sen huoneen oven kii, mun veli aukasi sen ulukopuolelta, sen mielestä sen oven kuulu olla auki että kissat pääsee mun huoneeseen. No mä koitin laittaa sen vain sitte vähä raollensa mutta se ei pysyny, vaan aukes ihan seliun. Sitte mun meni hermot ja pamautin sen oven kii.

Sitte mä menin sen parturi nro II viereen ja silittelin sitä ja elättelin samalla toiveita vähä muustaki kanssakäymisestä :D Mut se selitti jotain umpitylsiä juttuja jostain asiakkaistaan ja mä aattelin, että jos tän äijän jutut on aina tota tasoo ni mä en ainakaa koskaa rupia sen kans vakavasti olehen.

Lopulta sitte päästiin vähä muihinki "hommiin", mutta se jäi jotenki ihmeesti kesken ja se äijä rupes taas selittään jotain ihan muita ku itse toimitukseen liittyviä asioita ja mä olin siinä ihan kypsänä, että ei tästä ny tuu kyllä yhtää mitää...