Kunhan saaraan täs kamppeemme kasattua autohon, hajetaan Ramin sisko messiin ja suunnataan Yläneelle! Ja jos sieltä mettän keskeltä kantautuu jotain ihimeellistä sihinää ja suhinaa, ni se kuuluu siitä ku tappavan tasasta tahtia auotaan kalja- ja siiteritölökkiä :D

Me ollaan Ramin kans yleensä juhannuksena satsattu johki älyttömiin vaatekappaleisiin. Mä oon melekeen joka juhannukseksi ostanu ainaki uuren hatun, yleensä aina jonku erivärisen kalastajanlakin. Viimme vuonna, tai oikiastaan jo toissa vuonna löysin kumminki niin hyvän juhannuslakin, ettei oo tarpeen ostaa uutta ennenku tää kyseinen käytetään puhki. Löysin meinaan toissajoulun alla Tiimarista punasen tetsonin, johona on viä joku typerä valakonen ohkanen karvareunus :D Viimme juhannuksena Nauvos muutama sälli meinas ihan tosisaansa ostaa sen lakin multa päästä ja siinä puhuttiin jo kohtalaasen isoosta summista, ottaen huomioon ettei se kotsa maksanu Tiimaris paljo paskaakaa! Mut lakki jäi myymätä ja tänä vuonna se saa taas koristaa mun valamiiksi täyrellistä päätäni :P

Eileen Rami osti valakosen t-pairan, mihinä koreilee Kiroileva Siili ja kuvatekstinä lukee, että "Mikä helevetti täälä lemuaa?" Viimme juhannukseks Rami osti pairan, mihinä lukee "Kaikkien alojen asiantuntija" ja muutamana juhannuksena oon värjänny Ramin tukan kirkkaan punaseksi. Tänä vuonna mulla on semmonen paita (tosin paita on jo pari vuotta vanaha) misä lukee "Helevetti notta moon pöhönäs". Joku vois ehkä luulla että meillä on vähä menny vaput ja juhannukset sekasin, mutta ei, kyllä mä oon ihan lähärös viettähän keskikesän juhulaa keskelle korpee enkä mihkää vappupileisiin sotkeen paikkoja serpenttiinillä. ;) Mutta ihimiselämään kuuluu kaikenmoisia vapauksia, ja älyvapaus on niistä yks.

Hauskaa juhannusta!