Ja taas vaihteeksi Buzzailua! (Tutustu aiheeseen lisää TÄSTÄ.) Eli kuten jo tulin joskus aiemmin maininneeksi, pääsin testaileen myös Doven uutta hiustenhoitoainetta (Dove Intense Repair). Aineen luvattiin pistää räjähtäny kuontalo kuosiin ja mietiin, että pitäskähän mun sivellä sitä saman tien koko kroppaan…

Kuvas vasemmalla on mun oma kokeilupakkaus ja tuommosia oikianpuoloosia sain kymmenen jaettavaksi. Tuo kuvan yksilö on ainut, joka on enää jakamatta.

Mut asiaan, innosta ja vähä muustaki piukeena testasin hoitoainetta tukkaani heti samana ehtoona, kun olin vain tuotepaketin postista saanu. Mulla oli vaan kauhiat ennakkoarvelut, että kuinkahan käy. Mä ku yleensä ostan kaikki hiustököttini nykyään kampaamoista taikka jostaki, misä muuten vaan kampaamokamaa myydään, ku kokemus on osottanu, että useimmat halpismömmöt tekee vain mun tukasta sietämättömän liukkaan, ku tukkalaatu muutenki on tämmönen ohkanen himphamppu.

Tavallaan tää testi tuli sikäli huonoon aikaan, ku mun tukka on tällä hetkellä kaikkee muuta ku normaali, sillä raskauden yks (ja ainut?) miellyttävä muutos kehoon on just tää, että tukka ei putoo päästä sitte millää, eli tua oikeesti on tota karvaa enemmänki ku yks jouhi per neliösentti. Eli tän tuotteen testiraporttiin en nyt pysty sanoon, mikä olis ollu lopputulos, jos pörrö olis ollu ihan peruslukemilla. Tai no, ny kun lopputuloksen tietää näis olois, ni en toisaalta tiä, olisko se silti välttämättä ollu sen kummempi…

Ku olin hoitoainetta plesannu päähäni ensimmääsen kerran, olin ihan ihimeissäni, että hei, eihän mun tukka tunnukkaa mitenkää erikoisen liukkaalta! Mietin vaan, että seuraavana päivänä sen sitte näkee, kuinka käy, ku mä taas vaihteeks koitan pistää suortuvani jonkumoiseen asentoon ydinpommin kestävillä muotoilutuotteillani (hepposemmat tökötit ku ei vaan toimi). Ja kun se seuraava päivä tukanlaittoineen koitti, ni olin ilahtunu, ku tukan laitto suju ihanku ennenki.

Ohojeistuksen mukaan olis vissiin pitäny käyttää sitä hoitoainetta viikon ajan päivittäin, mutta kuka hullu ny joka päivä tukkansa pesee? Sittehän se rupiaa vaan rasvottuun ihan tajuttoman äkkiä ja siinäpä saat sitte olla jatkuvasti pesemäs.

No, sattu ny kuitenki niin, että mä osuin suihkun alle 6 kertaa 8 päivän sisään, ja pesin tukkani joka kerta ja käytin tota Dovee. Parin viimisen kerran jäläkeen alako kuitenki tukka tuntua erimoiselta: ei perse, tää muuttuu sittekki aiva liukkaaksi. Ei hyvä, ei ollenkaa. Päätin jättää Dove-testailut sikseen, emmä tämmöstä tukkaa halua. Meinas nimittäin jo poru tulla yks päivä, ku ei meinannu eres nuilla ydinpommin kestävillä mömmöillä tukka asettua, vaan letti lässähti heti, ku pieni tuulenpuuska osu kohoralle.

Eli täytyy sanoo, että kampaamotuotteista en ainakaa tällä perusteella meinaa luopua. Kyllä mä tota Dovee uskallan varmaan sillon tällön käyttää, kun ei se viä yhyrestä kerrasta teheny tukkaa kamalaksi, mutta mihkää jatkuvaan käyttöön tota en ottais. Enkä varsinkaa sillon, ku tästä hiukset taas harsuuntuu viimeistään sitte, ku vauva on syntyny ja imetys julistettu päättyneeksi. Mut jos mä joskus tuun vaikka blondaahan tukkani oikeen valakoseksi tai käräyttään sen pahasti auringonpaistees, ni ehkä tollanen tehohoito lyhkäsenä ”kuurina” vois ollakki ihan jees.

Mulla on muute ny ihan uskomaton voittoputki päällänsä, tämmönen tsägä ku joskus osuis kohoralle vaikkapa Lotto-arvonnas. Eli pääsin just mukaan kolomanteenki kampanjaan, testaileen Knorrin Fond du Chef -tuotteita! Siis mä en tiä tosta tavarasta etukäteen oikeestaan yhtää mitää, ainut mielikuva on että noita voi käyttää vaikkapa niinku lihaliemikuution korvikkeina. Mut siitäpä sitte lisää joskus myöhemmin, jahka aiheesta on jotaki kerrottavaa!