Pääsiäisen lisäks ny on takana vappuki ja vähä sitä ennen tuos oma ikänumeroki kasvoo yhyrellä. Synttäriä juhulittiin railakkaasti käymällä jäätölöllä Raision ABC:llä ja vapun ansiosta saatiin muotoiltua koko köörille vähä pitempi viikonloppu ja mitäpä muutakaa oltaas tehty ku painateltu Isojoelle. Porukoitten kans heitettiin taas retki Keskisen Veskun kipsalle, törsäsin ihan saatanallisen ihanaan nahkatakkiin ja kaksiin kenkiin sievoset summat ja sitte yövyttiin Härmän kylypyläs. Ei kyllä keriinny yhtäkää tylysää hetkee olehen koko reisus, oli taas kyläälyjä puolin ja toisin tuon maakuntamatkan lisäks ja olin myös koko lailla reipas ja kävin pitkillä kävelylenkeillä ihanis kotomaisemis. 

Tottahan reisus tuli kans syötyä enemmän ku laki sallii eikä siinä palijo pitkätkää kävelylenkit auttanu vaan olo on taas aika pyöriähkö, niinpä aattelin että ny on hyvä väli pistää vähä jotaki toristusaineistoo että oon mä sentäs ainaki hetkellisesti ollu vähä laihemmas kunnos mitä tuos joskus aikasemmin, jos käyki niin että kohta moon taas aiva pläski... ei maar, reissuus nautitaan elämästä ja arkisin on sitte kyllä aikaa ottaa vahinko takasi. 

Koitin kaivella ittestäni jotaki maharollisimman karmeita möhkökuvia, mutta niitä löyty yllättävän nihkeesti, koska en oo mitenkää ylenmäärin tupannu ittiäni harkittemattomasti kameran etehen kaikkine makkaroineni ku oon ollu tuhureimmillani. Mut täs ny olis taas vähä jotaki kuvasaastetta.

Eka kuva on otettu kesällä 2012. Samalla kertaa oli räpsitty vähä usiampiki kuva ja ku mä niitä kattelin ni ekat ja about ainuat mieleen tulleet sanat oli lähinnä et "ei saatana". Tuo tanttu mun päälläni ny ei muutenkaa saanu vartalon (jumalattomia) mittasuhteita näyttähän yhtää torellisuutta näpsäkämmiltä, mutta vaikka olis saanukki ni leukoja mulla olis silti näkyny tuos nuo samat kolome kpl. No, hyvä et tuli seki kuvasarja otettua, meinaan motivoi kummasti alottaa jotaki painonpurotusprojektia. 

IMG_9071muok-normal.jpg

Hyvin alakanu projekti tyssäs kuitenki noin vuosi sitte ja kesästä 2013 alako taas ihan tajuton porsastelu. Tuos kuvas ollaan Muumimaailmas moikkaamas Nipsua. Mikähän mielisairaus mun sai vetähän nuon lyhkäsen pairan päälleni?!

 IMG_9817muok-normal.jpg

Joulun mais olin about samois lukemis mitä tuos ekas kuvas. Kokovartalokuvia ei siis siltä ajalta oo, yks tosi "komee" olis ollu jouluaatolta mutta kauhun vallas deletoin sen kamerasta ku en ihan tullu ajatelleeks, että sillä kuvalla olis hyvin voinu säikytellä itteensä tulevaisuures, että tämmöseltä mä sitte näytän, jos en asialle tee mitää. Mut oli joulukuulta eres joku lärvikuva, aika turpee seki:

IMG_0192muok-normal.jpg

Täs on sitte vähä freesimpää kuvaa tältä keväältä. Ei ny mitää missiainesta, mutta ainaki eres vähä jotaki muuta ku tota pallonaamameininkiä. Kuvat on tietenki taktisesti otettu vähä sivulta, jotta näyttäs kapoosemmalta!

IMG_0301muok-normal.jpg

Näis viimesimmis kuvis mulla on päällä farkut, jokka oon ostanu tyyliin 25-vuotiaana! Ihimettelen kyllä, että kuinkahan oon jaksanu nuotaki pantata josaki kaapis. Aika monen muun retun kohoralla olin jo luopunu toivosta. 

IMG_0344muok-normal.jpg  IMG_5511muok-normal.jpg

Jees, kohta se olis taas arkisen aherruksen vuoro ja aika pistää vappupöhötys aisoohin. Jostain syystä ku meikälääsen kehos on semmonen vika että paino ei suostu pysyyn millää vakiolukemalla, vaan jos ei asiaa sen kummemmin mieti, ni paino nousee ja se vaatii suorastaan ympärivuorokautisen keskittymisen aiheeseen, jos sen nousun meinaa taittaa laskuksi. Tai no ei se vika taira kehos olla vaan pääs, mut ei täs auta ku pelata niillä korteilla mikkä on jaettu.