Oon täs muutaman päivän miettiny, että onkahan ihimisilläki joku karvanlähtöaika? Jumalauta ku hiuksia tippuu päästä semmosta tahtia etten eres tienny että mulla täs kuulas on niin paljo karvaa.

Entä miks se karvanlähtö kohoristuu just hiuksiin? Mä keksisin aika monta kohtaa mun kehos mistä sais kans karvotus harveta, kuten esim. sääret, kainalot ja pil... oho eiku bikiniraja. No mä ny en ylipäätänsä tajua, miks nuis erellä luetelluis paikois täytyy kasvaa mitää jouhia. Ei oo kans evoluutios mitää järkiä ku se ei oo ihimiseltä karsinu karvoja perseestä.

Samanmoinen vaihe oli tua häitten erellä, mutta kai sitä ny tukka harvenee ku ollaan lopullisesti niittaamas palloo jalakaan kii. Niin, ja mun kroppa muutenki alkaa elää ihan omaa elämää ja pyrkii rumuuren maksimointiin aina jos on jokku juhulat tulos. Onhan täs ny tietty serkun kolomikymppiset huomenna, mutta en mä laittasi niitä ny ihan samalle viivalle omien häitten kans..?

On tää kans yhtä saatanaa. Ei vissiin riitä, että on läski ja ruma naamastansa, ku kohta oon vissiin viä kaljuki?!?! Niin et oli se hyvä että kerkisin sen pallon asentaan jalakaani, ei olisi kohta enää minkäämoista menekkiä markkinoolla! No kai Ramiki kohta amputoi itteltänsä silimät päästä ku ämmä on ku mikäki tursas.

Mut eipä hätää, onneksi mulla on tota SISÄISTÄ KAUNEUTTA vaikka muille jakaa, niin että haistakaa vaan kaikki paska!