Täytyy ilimottaa heti kättelys että EI, mä en oo raskaana. Tuo otsikko koskee sitä mun kaveria, joka mm. toimi mun kaasona. Viimein seki räjähti, eli 24.3. sille synty poikavauva ja tänään ehtoosti me käyrään kattomas, että minkämoisen nyytin kaverit oikeen on pyöräyttäny.

Keskustelin netin kautte yhyren tutun kans eileen ja se arveli, et mahtaako mun vauvakuume kasvaa ku pääsee semmosta mini-ihmistä pällisteleen, mut mä meinasin et pikemminki päinvastoin, pienenee vaan. Tai no, täs herää tietysti kysymys, et voiko semmonen kasvaa tai pienentyä mitä ei alunperin ookkaa.

Mä sain tietysti keskiviikkoaamuna jakaa töis tätä lisääntymisen ilosanomaa työkavereille ja kuuntelin varsin huvituttuneena, kun ne kerskaili ennustajanlahajoillansa. Yks sano, että joo kyllähän sillä ihan semmonen poikamaha oliki. Poikamaha? Kuulemma semmonen on poikamaha, mikä pönöttää suoraa etiäppäin niin että selekäpuolelta mahasta ei näy mitää, ja tyttömaha taas leviää sivuillekki. Sitte yks toinen tyyppi sano, että "ai jaa, olipa yllätys ku sillä oli kyl ihan semmonen tyttömaha, kun se sojotti vaan suoraa eteenpäin". Anteeks mitä? Eli maha oli mikä oli, mut toisen mielestä se oli tyttömaha ja toisen mielestä poikamaha. Sitte tuli viä yks, joka sano tienneensä, että sieltä tulee poika, "kun mä ennustin sille siitä mahaviivasta". Voi jeesus, kas kun ei hilloviivasta.

Onhan se hyvä tietysti ennustaa vaikka saatana taikavarvulla et onko tulos lintu vai kala, ku oikein arvaamisen torennäkösyys on kumminki aika hyvä! Keskimäärin joka toinen arvaus menee oikein! Mut aatelkaa jos sukupuolia olis vaikka viis erimoista, ni sillon ei osuis enää ku noin joka viires arvuuttelu.

Mä käytän ny vaan tätä vaivaasta maalaisjärkeeni mikä mulle on suotu, ja se sanoo näin että oli siä mahas sitte mikä mönkeriäinen tahansa, ni se ei torellakaa päätä sitä, mihkä suuntaan maha venyy ja paukkuu ja tuleeko mahan päälle viivoja vai ei! Mut joo, kyllähän monet tietty tykkää koristella tylysää torellisuutta ties millä uskomuksilla, mut ihimettelen että kuinka järkevät ihimiset kans ottaa toresta kaikenmailman paskaa.